پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۲۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴
مصباحی مقدم گفت: هدف آقای لاریجانی، این است که با پاسخ خود، نوعی اصلاح رفتار اعضای شورای نگهبان اتفاق بیفتد تا اعضای محترم شورا، مجاب شوند از اتکا به مستندات شبهه دار ارائه‌شده به آنان پرهیز کنند و فقط قابل‌اعتماد و موثق را مبنای تصمیم‌گیری قرار دهند.
شعار سال: پس از رسانه‌ای شدن نامه شورای نگهبان به لاریجانی درباره دلایل رد صلاحیتش و پاسخ مفصل وی به موارد مطرح‌شده، برخی از منتقدان لاریجانی با نادیده گرفتن محتوای نامه، تلاش کرده‌اند پاسخ او را نوعی تقابل با شورای نگهبان و نظام جلوه دهند.

غلامرضا مصباحی مقدم در بیان ارزیابی خود از جهت‌گیری پاسخ لاریجانی گفت: آقای لاریجانی به ایراداتی که مستند شورای محترم نگهبان قرارگرفته و منجر به ردصلاحیت شان شده، پاسخ داده و چنین دفاعی، حق بدیهی هرکسی است.

عضو خبرگان رهبری ضمن بیان اینکه لاریجانی شخصیتی متعلق به نظام جمهوری اسلامی است، افزود: ایشان جایگاه شورای نگهبان را معتبر و محترم می‌داند و هدف شان این است که با پاسخ خود، نوعی اصلاح رفتار اعضای شورای نگهبان اتفاق بیفتد تا اعضای محترم شورا، مجاب شوند از اتکا به مستندات شبهه دار ارائه‌شده به آنان پرهیز کنند و فقط قابل‌اعتماد و موثق را مبنای تصمیم‌گیری قرار دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، رویکرد لاریجانی را حمایت و تقویت شورای نگهبان دانست و ادامه داد: رفتار وی هرگز در تقابل با شورای محترم نگهبان نبوده و نیست. به گفته مصباحی مقدم، پاسخ آقای لاریجانی را باید به فال نیک گرفت و از آن استقبال کرد، زیرا انگیزه ایشان خیراندیشانهِ است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرآنلاین، تاریخ انتشار:۲۹آذر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۵۸۴۵۵۲/ khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
0
0
چه تقابلی میتونه وجود داشته باشه، جواب نامه رو دادن و توضیح دادن هم تقابل به حساب میاد؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین