پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۷۷۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
دوستان مردم را چه فرض کرده اند؟ دولت روحانی، مردم را در بورس گرگ کرده رفیق. اولا تا بهمن ماه و حتی تا اواسط سال بعد پیش بینی می‌کنیم که برای استقلال و پرسپولیس از نظر حضور در بورس، اتفاق خاصی نمی‌افتد. ثانیا، عرضه ۱۰ تا ۲۰ درصدی سهام این دو باشگاه در بورس، صرفا دلال بازی‌های خاص مبتنی بر رویداد ورزشی را دامن می‌زند. مدیریت دولتی در این دو باشگاه که توان خلق پول ندارد. می‌ماند انواع راه‌های انحرافی نظیر شرط بندی‌های کثیف پشت پرده و نظایر آن که با برد و باخت، سهام باشگاه‌ها را بالا و پائین ببرد. ما هشدار امنیتی- کارشناسی به وزیر ورزش جناب آقای دکتر سجادی از همین امروز داده ایم. آقای دکتر نگویی که نمی‌دانستم؟ به روابط عمومی محترم دستور بده از لاک اهمال خارج شود و رصد روزانه اخبار را به اطلاع شما برساند.
شعار سال: حسین قربانزاده در حاشیه نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس و در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت واگذاری سرخابی‌ها تصریح کرد: اگر باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس صورت‌های مالی حسابرسی شده خود را تا ۱۵ دی ماه به سازمان‌های خصوصی سازی و بورس ارائه دهند و همچنین نکات مد نظر هیات پذیرش بورس نیز تایید شود، عرضه اولیه این دو باشگاه بهمن ماه در بازار سرمایه انجام می‌گیرد.

وی افزود: ارزش گذاری این دو باشگاه یک بار انجام و ارزش گذاری جدید نیز مجددا آغاز شده است، سرخابی‌ها زیان انباشته دارند لذا تلاش شده تا با شفاف سازی صورت‌های مالی این دو باشگاه، در عرضه اولیه سهام آن‌ها در بورس تمام ابعاد مالی گذشته سرخابی‌ها را افشا کنیم تا خریداران با اشراف کامل نسبت به وضعیت، خرید کنند.

قربانزاده گفت: ما صلاح می‌دانیم که در وضعیت فعلی بازار سرمایه، صرفا به صورت تدریجی و خرد بخشی از سهام این دو باشگاه یعنی ۱۰ تا ۲۰ درصد واگذار شود.

وی ادامه داد: از همه هواداران این باشگاه‌ها دعوت می‌کنیم که در عرضه اولیه سهام سرخابی‌ها مشارکت کنند، امیدواریم در آینده نیز شاهد افزایش تدریجی فروش سهام این دو باشگاه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما پیوسته جلساتی با هر دو باشگاه داریم، به ما قول دادند تا ۱۵ دی ماه صورت‌های مالی حسابرسی شده خود را ارائه دهند؛ سال مالی باشگاه پرسپولیس ۳۱ خرداد و باشگاه استقلال نیز ۳۱ تیرماه است لذا اکنون امکان دریافت صورت‌های مالی شفاف از این دو باشگاه وجود دارد.

رئیس سازمان خصوصی سازی تضمین سودآوری سرخابی‌ها را بسیار مهم دانست و گفت: تعجیل نمی‌کنیم؛ موضوعات مرتبط با حق پخش تلویزیونی، درآمد زایی و تبلیغات محیطی و سایر منابع این باشگاه‌ها باید به صورت شفاف در منابع مالی آن‌ها لحاظ شود تا خریداران بر این اساس نسبت به خرید سهام اقدام کنند.
 
تعداد بازدید : 2
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری انتخاب، تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۶۵۴۰۶۰، www.entekhab.ir / کانال تلگرام خبرگزاری ایرنا
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
0
0
بالاخره نوبت به خصوصی سازی رسید البته که ۱۰ تا ۲۰ درصد نمیتونه جالب توجه باشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
0
0
دیگه چیزی نمونده به اجرایی شدنش اونهم بعد از چند سال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
0
0
از سال دیگه منتظر تغییرات جدید و بهتر شدنشون باید باشیم دیگه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین