پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۷۹۷
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
در حالیکه مغز متفکر و جریان راهبری حوزه سیاستگذاری، نظارتی و اصلاح امور اجرایی کشور در تشکلی بنام شورای انجمن‌های علمی ایران مستقر است، معاون اول رئیس جمهور اقدام به تدارک جلسه با هیات رئیسه سه تشکل اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف نموده است. ضمن تقدیر و تائید چنین جلساتی، یادآور الزام به برگزاری جلسه با هیات رئیسه شورای انجمن‌های علمی ایران، خدمت جناب دکتر مخبر هستیم.
شعار سال: محمد مخبر در جلسه مشترک اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن، کشاورزی، اتاق تعاون و همچنین اتاق اصناف کشور بر ضرورت توانمند سازی بخش تعاون و خصوصی کشور تأکید کرد و افزود: تیم اقتصادی دولت به دنبال آن است تا با تعامل بیشتر و ارتباط مستقیم با فعالان اقتصادی بخش خصوصی و برداشتن موانع، در جهت خلق ثروت در جامعه گام بردارد.

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به اهمیت حضور سازنده و فعال تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی در بازار‌های جهانی خاطرنشان کرد: پیگیری دیپلماسی اقتصادی یکی از راهبرد‌های دولت سیزدهم برای رونق تولید است.

مخبر هدایت نقدینگی موجود در کشور در مسیر توسعه و رونق تولید و صادرات را از اهداف مهم اقتصادی برشمرد و اعلام آمادگی کرد که اتمام طرح‌های نیمه تمام عمرانی و پروژه‌های نیمه کاره به مردم و بخش خصوصی واگذار شود.

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به عدم اجرای صحیح سیاست‌های اصل ۴۴ در کشور تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم برخی رویه‌های نادرست گذشته در زمینه خصوصی سازی در کشور ادامه یابد.

در این جلسه که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید، نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، اتاق اصناف و اتاق تعاون به طرح دغدغه‌ها و مشکلات خود در بخش‌های مختلف از جمله توجه به مسأله خصوصی سازی در کشور، دیده شدن نظرات فعالان اقتصادی در جهت جهش صادراتی، بازشدن فضا برای بخش خصوصی و تعاون، تأمین سرمایه مالی برای فعالین بخش صنعت و صادرات از طریق بازار سرمایه، اجرایی شدن سند توسعه بخش تعاون، رفع قوانین و مقررات دست و پاگیر، مبارزه با فساد و استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها برای تأمین کالا‌های اساسی پرداختند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۸۴۵۹۰۴۲۰، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین