پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۳۶۹۰۰۹
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
بر اساس رای دیوان عدالت اداری قانون محرومیت از شرکت در آزمون در صورت انصراف ابطال شد و این قانون در تمام آزمون‌های آینده وزارت بهداشت اجرا می‌شود.
شعار سال: مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: بر اساس رای دیوان عدالت اداری قانون محرومیت از شرکت در آزمون در صورت انصراف، ابطال شد و با توجه به رای صادره، این قانون در کلیه آزمون‌های آتی وزارت بهداشت اجرا می‌شود.

پیش از این در دفترچه‌های ثبت نام در آزمون‌های مختلف گروه علوم پزشکی اعلام شده بود: «بر اساس مصوبه ۱۷ امین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو وزارت بهداشت به تاریخ ۸ دی ۱۳۹۹ کلیه پذیرفته شدگان دوره روزانه (رایگان) و غیر روزانه (شهریه پرداز) آزمون سال ۱۴۰۰ و بعد از آن، چه در دانشگاه قبولی ثبت نام کرده و چه ثبت نام نکنند، سال بعد از سال قبولی اجازه شرکت در آزمون را ندارند و یکسال محروم از شرکت در آزمون هستند.

همچنین کلیه پذیرفته شدگان سنوات قبل (به جز پذیرفته شدگان سال گذشته دوره رایگان (روزانه) و شهریه پرداز (غیر روزانه) که مجاز به شرکت در آزمون سال جاری نیستند) در صورت ثبت نام در دانشگاه باید تا زمان قبولی در آزمون، انصراف دهند.

در صورتیکه دانشجویان این امر را رعایت نکنند، ضمن لغو قبولی، طبق مقررات با فرد خاطی برخورد خواهد شد.»



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مفدا، تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰، کدخبر:۲۶۳۸۵۷، www.mefda.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین