پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۱۸۰
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
محمد مرندی در اظهاراتی گفته بود حتی اگر قطعنامه سازمان ملل علیه ایران احیا شود و مکانیسم ماشه علیه ایران فعال شود، مگر چه اتفاقی خواهد افتاد؟ مگر در حال حاضر فشار حداکثری علیه ایران وجود ندارد؟ به تعبیر دیگر مگر کاری بوده که آنها علیه ایران انجام نداده باشند؟
شعار سال: مصطفی تاجزاده فعال سیاسی اصلاح طلب از محمد مرندی مشاور تیم ایرانی مذاکره کننده هسته‌ای بشدت انتقاد کرد و نوشت: در دولت احمدی‌نژاد که قطعنامه‌ها را کاغذپاره خواندید، ندیدید که تحریم‌های نفتی و بانکی اوضاع اقتصادی ایران را چگونه به‌هم ریخت؟

محمد مرندی در اظهاراتی گفته بود حتی اگر قطعنامه سازمان ملل علیه ایران احیا شود و مکانیسم ماشه علیه ایران فعال شود، مگر چه اتفاقی خواهد افتاد؟

ندیدید که تحریم‌های نفتی و بانکی اوضاع اقتصادی ایران را چگونه به‌هم ریخت؟

در دولت احمدی‌نژاد که قطعنامه‌ها را کاغذپاره خواندید، ندیدید که تحریم‌های نفتی و بانکی اوضاع اقتصادی ایران را چگونه به‌هم ریخت؟ یادتان رفته که رهبر تحریم‌ها را جنگ اقتصادی خواند و برای لغوشان، از نرمش قهرمانانه سخن گفت و با مذاکره ایران و آمریکا موافقت کرد؟ چرا گزاف می‌گویید؟

یک کاربر دیگر توییتر در واکنش به این اظهارات مرندی نوشت:

مرندی گفته: حتی اگر قطعنامه علیه ایران احیا شود مگر چه اتفاقی خواهد افتاد؟ خدا رو شکر کنید و برای هر لقمه‌ای که می‌خورید یه لقمه صدقه بدید که اینا زمان ترامپ نبودن و گرنه به کمتر از جنگ راضی نمیشدن.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری و آگاهی پرسش، تاریخ انتشار:۱۰ دی ۱۴۰۰، کدخبر: ۳۹۹۸۴، porcesh.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین