پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۵۳۲
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
زهره سادات لاجوردی گفت: اگر هم کمبودی در حوزه پزشک زنان وجود دارد باید با افزایش ظرفیت پزشک خانم در این حوزه مشکل را رفع کنیم و کمبود‌ها در این زمینه جبران شود. با افزایش بانوان پزشک در حوزه درمانی زنان دغدغه‌ها در این زمینه رفع شود و ما هم در مجلس پیگیر این موضوع هستیم.
شعار سال: زهره‌سادات لاجوردی نماینده مردم تهران گفت: ما به لطف خدا پس از انقلاب اسلامی در رشته‌های پزشکی مرتبط با زنان به ویژه زنان و زایمان نیرو‌های کارآمد، مکفی از میان خود بانوان داریم.

وی افزود: اگر هم کمبودی در حوزه پزشک زنان وجود دارد باید با افزایش ظرفیت پزشک خانم در این حوزه مشکل را رفع کنیم و کمبود‌ها در این زمینه جبران شود.

عضو فراکسیون زنان مجلس اظهار داشت: البته امروز در بسیاری از شهرستان‌ها این کمبود دیده نمی‌شود، اما اگر استثنایی هم وجود دارد بنا به درخواستی که گروه‌های مختلف مردمی داشته‌اند ما نیازی به حضور پزشک آقا در حوزه زنان نداریم و باید از این مسأله جلوگیری شود.

عضو فراکسیون زنان مجلس خاطرنشان کرد: ما در مجلس به جد این موضوع را پیگیری می‌کنیم تا بانوان ما این امنیت خاطر را داشته باشند که در حوزه زنان پزشک خانم آن‌ها را ویزیت و درمان می‌کند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۱۵۸۹۵۶۱، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین