پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۷۶۴
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
شهردار آستانه‌اشرفیه وسایل موجود در زمین پینت‌بال آستانه‌اشرفیه را تکذیب کرده و می‌گوید، هیچ‌گونه تخریبی در کار نبوده و تمامی وسایل موجود در زمین پینت‌بال در اختیار شهرداری امانت است.
شعار سال: در چند روز گذشته عکسی در فضای مجازی تحت عنوان تخریب باشگاه پینت بال آستانه‌اشرفیه در پارک ساحلی این شهر منتشر و انتشار این عکس با واکنش ورزش دوستان آستانه‌ای مواجه شد.

انتشار تصاویر تخریب باشگاه پینت‌بال شهرستان آستانه‌اشرفیه سبب شد تا تماسی با دبیر هیئت پینت‌بال گیلان گرفته و از جزئیات این ماجرا باخبر شویم.

به گفته مجید یوسفی، باشگاه پینت‌بال در این شهرستان یکی از بهترین باشگاه‌های پینت‌بال در گیلان بوده و از امکانات خوبی برخوردار بوده است.

آن‌طور که نائب رئیس هیئت پینت‌بال شهرستان آستانه‌اشرفیه می‌گوید، قرارداد پنج‌ساله فی‌مابین شهرداری و سرمایه‌گذار در شهریورماه سال جاری به اتمام رسیده و شهرداری خواهان تخلیه این مکان به دلیل افزایش رسانه شهری بوده است.

طبق گفته‌های یوسفی، مدیریت باشگاه پینت‌بال شهرستان آستانه‌اشرفیه خواهان فرصت برای تخلیه تا عید نوروز بوده و اعضا شورای اسلامی شهر نیز با این درخواست موافقت کردند، ولی شهرداری تمامی وسایل را جمع‌آوری کرد.

دبیر هیئت پینت بال آستانه‌اشرفیه می‌گوید در دو سال گذشته به دلیل کرونا با مشکلات و تعطیلات متعددی مواجه بودیم، ولی بااین‌حال تیم پینت‌بال این شهرستان در لیگ کشوری حضورداشته و انتظار داشتم برخورد بهتری با سرمایه‌گذار در خصوص جمع‌آوری وسایل انجام می‌شد.

در همین خصوص و به گفته شهردار آستانه‌اشرفیه، شهرداری همواره حامی ورزش شهرستان و سرمایه‌گذار و تمامی امکانات را برای آنان فراهم می‌کند.

علی مقصودی می‌گوید قرارداد سرمایه‌گذار در ورزش پینت‌بال در شهریورماه سال جاری به اتمام رسیده و این فرد یک ماه برای جمع‌آوری وسایل خود فرصت خواست بود، ولی علیرغم اخطار‌های متعدد وسایل خود را جمع‌آوری نکرده است.

بنا بر اعلام شهردار آستانه‌اشرفیه، شهرداری این اختیار قانونی را دارد تا در صورت‌عدم تمکین نسبت به جمع‌آوری وسایل در اماکن خود نسبت به جمع‌آوری وسایل اقدام کند.

مقصودی تخریب وسایل موجود در زمین پینت‌بال آستانه‌اشرفیه را تکذیب کرده و می‌گوید، هیچ‌گونه تخریبی در کار نبوده و تمامی وسایل موجود در زمین پینت‌بال در اختیار شهرداری امانت بوده و با تهیه زمین توسط سرمایه‌گذار در هر نقطه گیلان به او تحویل داده می‌شود.

شهردار آستانه‌اشرفیه در واکنش به ادعا سرمایه‌گذار در خصوص تمدید فرصت اعضا شورای اسلامی شهر برای جمع‌آوری وسایل موردنظر می‌گوید، تمامی مدارک موجود بوده و اعضا شورا موافقتی با درخواست این سرمایه‌گذار نکرده‌اند لذا اگر دوستان سندی در اختیار دارند آن را در اختیار شهرداری قرار دهند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری دیارمیرزا، تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۶۷۰۳۴۶، www.diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین