پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۷۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: در مجموع حضور کره‌جنوبی پالس مثبتی از طرف مقابل است و نشان از این دارد که آمریکا متوجه شده شیوه گذشته کارآمد نبوده و نوعی عقب نشینی ایالات متحده تلقی می‌شود.

شعار سال: جعفر قنادباشی، کارشناس مسائل بین‌الملل، در خصوص حضور کره جنوبی در مذاکرات وین گفت: مهم‌ترین هدف این سری از مذاکرات رفع تحریم‌هاست و هر موضوعی غیر از آن بحث انحرافی به حساب می‌آید، تحریم‌های متفاوتی علیه ما اعمال شده که بخشی از آن شامل پول‌های بلوکه شده ایران در چندین کشور و از جمله کره‌جنوبی است.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: حضور کره جنوبی با توجه به اینکه این حضور به درخواست طرف مقابل انجام شده نشان‌دهنده رفع بخشی از تحریم‌هاست و تمایل دارند شیوه تعامل با ایران تغییر کند و مانند گذشته نباشد اما احتمالی هم وجود دارد که این حضور صرفا برای امتیازگیری از ایران باشد و در نهایت هم پولی آزاد نشود؛ در این صورت تیم مذاکره کننده در قبال این ترفند قطعا هوشیارانه عمل خواهد کرد.
 
قنادباشی با تاکید بر رفع همه تحریم‌ها و الزام راستی‌آزمایی طبق توصیه رهبر انقلاب ادامه داد: قطعا ما با صرف حضور کره‌جنوبی از خواسته‌های خود دست برنخواهیم داشت، ولی در مجموع حضور کره‌جنوبی پالس مثبتی از طرف مقابل است و نشان از این دارد که آمریکا متوجه شده شیوه گذشته کارآمد نبوده و نوعی عقب‌نشینی ایالات متحده تلقی می‌شود.
 
این کارشناس مسائل بین‌الملل همچنین درباره سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی فرماند‌ه‌ای بود که هم ساختار لازم برای مبارزه در منطقه را بوجود آورد و هم شاگردانی تربیت کرد که در نبودش کار او را ادامه دهند. مکتب سردار سلیمانی ابعاد مختلفی دارد؛ تربیتی، خصلت‌های دینی و مذهبی و  مردم‌داری. او مکتب نظامی طراحی کرد تا مبارزه برای رفع تهدیدات علیه ایران انجام شود.

وی در پایان با بیان اینکه حاج قاسم هرگز نگران شرایط منطقه بعد از شهادتش نبود، تصریح کرد: عدم حضور فیزیکی سردار سلیمانی به معنای پایان اثرگذاری او نیست، حاج قاسم مکتب مبارزاتی را بوجود آورده است و ساختار مورد نیاز را بوجود اورد پس ایران پرقدرت‌تر از گذشته در میدان حضور پیدا خواهد کرد.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 18دی 1400، کدخبر: 1283196، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
0
0
هر چه که باشد طرف مقابل حتما هوشمندانه وارد شده و ایران هم باید هوشمندانه رفتار کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین