پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۶۱۱
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان گیلان بعدازظهر امروز (سه شنبه) به ریاست دکتر محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

شعار سال: در این جلسه که معاون اجرایی رییس جمهور، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، علوم، تحقیقات و فناوری، راه و شهرسازی، نیرو، صمت، ورزش و جوانان، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، استاندار گیلان و مسئولین دستگاه های مربوطه حضور داشتند، توافقات دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار این استان در حوزه های مختلف بررسی و تصویب شد.
 
همچنین در این جلسه بر ضرورت اجرایی و عملیاتی شدن هر چه سریعتر طرح های مرتبط با حوزه گردشگری، نیرو، ورزش و جوانان، خانواده و زنان، صنعتی، کشاورزی، آموزشی، بهداشتی، عمرانی و زیرساختی استان گیلان به منظور اشتغالزایی و توسعه و آبادانی این استان تاکید شد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایسنا، تاریخ انتشار: 28 دی 1400، کدخبر: 1400102821309، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین