پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۷۰۱
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
فرزند اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که از چندی پیش توسط کرد‌های سوریه ربوده شده بود با تلاش نیروی قدس سپاه آزاد شد. پسر اقبال شاکری در سوریه به عنوان پیمانکار پروژه‌های عمرانی حضور داشت و در مناطق شمال سوریه که کرد‌های سوریه حضور دارند مشغول فعالیت بود، اما از هفته‌های گذشته توسط آنان ربوده شده بود. اقبال شاکری (زاده ۱۳۳۶ در ملایر) سیاستمدار اصولگرا ایرانی است که دکترای مهندسی عمران دارد و عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر می‌باشد. وی در مجلس یازدهم با کسب ۷۹۵ هزار و ۲۱۱ رای، به عنوان نفر هشتم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس از استان تهران انتخاب گردید.

شعار سال: فرزند اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که از چندی پیش توسط کردهای سوریه ربوده شده بود با تلاش نیروی قدس سپاه آزاد شد.
 
پسر اقبال شاکری در سوریه به عنوان پیمانکار پروژه های عمرانی حضور داشت و در مناطقی شمال سوریه که کردهای سوریه حضور دارند مشغول فعالیت بود اما از هفته های گذشته توسط آنان ربوده شده بود.

آزادی فرزند ربوده شده نماینده مجلس از چنگ ربایندگان کرد سوریه

فرزند ربوده شده نماینده مردم تهران، آزاد شد
 
گفته می شود با رایزنی نیروی قدس سپاه و در یک اقدام مبادله، فرزند اقبال شاکری از چنگان کردهای سوریه که با آمریکایی ها رابطه بسیار نزدیکی دارند خارج شده است.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اقتصاد نیوز  ، تاریخ انتشار: 29دی 1400، کدخبر: 470241، www.eghtesadnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین