پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۷۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸
بار‌ها به سازمان بازرسی در حال استراحت در خصوص مداخلات نابجا، غیر قانونی و جهت دار وزارت ورزش در امور فدراسیون‌ها با تاکید بر مسئله انتخابات، برخی از قرارداد‌ها و مواردی همانند در دولت قبل هشدار داده بودیم (همانند تخلفات شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی). در خصوص مداخلات و تخلفات بعضی از قرارداد‌های بازیکنان گفته بودیم و غیره. اما کسی نشنید یا بصرفه برای شنیدن نبود (بماند خاطرات مبل فروشی که خود مدیر مربوطه از همه ما بهتر می‌داند که داستان چیست). این مداخلات در کنار وعده‌های نابجا و ناکارآمدی معاونت‌ها (خصوصا معاونت قهرمانی و مدیریت مسئله دار مهدی علی نژاد و سوابق قابل نقدش در قبل از انتصاب)، کار دست وزارت فعلی ورزش داده است. بنظر می‌رسد که حضور فولادگر بدلیل اختلاف سلیقه با خیلی از افراد، تشدید کننده این داستان‌ها شود.

شعار سال: در حالی که بیش از دو ساعت جلسه وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون‌ها به صحبت‌های معاونان مختلف وزارت ورزش و جوانان گذشته بود، حمید سجادی وزیر ورزش به حضار پیشنهاد داد برای استراحت کوتاه پذیرایی شوند تا جلسه ادامه پیدا کند. فضل‌الله باقرزاده رییس فدراسیون شمشیربازی گفت:هیچ کجای دنیا به این شکل جلسه برگزار نمی‌کنند. ما دو ساعت است که صحبت‌های دوستان وزارت ورزش را تحمل کردیم.
 
در حالی که بیش از دو ساعت جلسه وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون‌ها به صحبت‌های معاونان مختلف وزارت ورزش و جوانان گذشته بود، حمید سجادی وزیر ورزش به حضار پیشنهاد داد برای استراحت کوتاه پذیرایی شوند تا جلسه ادامه پیدا کند.
 
محمد علیپور رییس انجمن‌های ورزشی در واکنش به این موضوع گفت: در این جلسه فقط دوستان وزارت ورزش صحبت کردند و ما شنونده بودیم. باید جلسه دیگری بگذارید تا شما شنونده باشید و روسای فدراسیون‌ها صحبت کنند.
 
فضل‌الله باقرزاده رییس فدراسیون شمشیربازی نیز در دفاع از علیپور گفت: هیچ کجای دنیا به این شکل جلسه برگزار نمی‌کنند. ما دو ساعت است که صحبت‌های دوستان وزارت ورزش را تحمل کردیم.
 
شروین اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولان هم اظهار کرد: بهتر است آقای علیپور صبر کنند تا از صحبت‌های آقای وزیر استفاده کنیم. بهتر است به جای اینکه همه معاونان صحبت کنند، یک یا دو معاون صحبت کنند تا روسای فدراسیون‌ها هم فرصت برای صحبت کردن داشته باشند.
 
برخی دیگر از روسای فدراسیون‌ها نیز خواستار اعطای فرصت کافی برای صحبت‌هایشان شدند.
 
در ادامه، نوبت به صحبت‌های روسای فدراسیون‌هایی شد که خواستار بیان دیدگاه‌هایشان بودند.
 
علیرضا دبیر - رییس فدراسیون کشتی - نیز پس از گذشت نزدیک به دو ساعت از آعاز جلسه، بدون هیچ صحبتی اقدام به ترک جلسه کرد.
 
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران  ، تاریخ انتشار: 29 دی 1400، کدخبر:124679 ، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
0
0
مدیریت فدراسیون ها افتضاحه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین