پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۸۳۷
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
مدیر ارتباطات شرکت پارس‌خودرو، مثلا قصد اقناع شهروندان در خصوص کلیپ تهیه شده در خصوص شائبه احتکار را داشته و تاکید می‌کند که بدلیل هزینه‌های سود مشارکت، نقل و انتقال و هزینه‌های پارکینگ و غیره، برای خودرو ساز نمی‌صرفد که خودرو دپو کند. باید خدمت آقای مدیر ارتباطات عرض شود که بسیار هم می‌صرفد، اگر با نگاهی میان مدت و طولانی مدت به مسئله نگریسته شود.
شعار سال: چند روز پیش شاهد انتشار کلیپی با موضوع احتکار وحشتناک خودرو این بار در پارس خودرو! در فضای مجازی بودیم. کلیپی که در آن ادعا شده بود که هم‌زمان با روند صعودی قیمت‌ها، دپوی ماشین صرفا در پارکینگ‌ها مخصوص ایران‌خودرو و سایپا صورت نپذیرفته و پارس‌خودرو نیز در بازار اخلال ایجاد می‌کند. در کلیپ و توضیحات پخش گردیده در شبکه‌های اجتماعی و پایگاه‌های خبری، ادعا شده که اپیدمی ‎احتکار خودرو نشان از ریشه مشکل در وزارت صمت دارد. گلایه شده است که بازار دچار کمبود عرضه شده، اما پارکینگ انحصارگران مملو است، همچنان خبری از وزیر صمت نیست.
تعداد بازدید : 12
پیرو انتشار این کلیپ، مدیر ارتباطات شرکت پارس‌خودرو وارد میدان شده و در همان زاویه ضبط کلیپ قبل قرار گرفته و توضیح می‌دهد که این حدودا ۳۰۰۰ خودرو، کار کمتر از یک هفته‌ای شرکت پارس خودرو است. مدعی می‌شود که دپوی خودرو بدلیل هزینه‌های نقل و انتقال و جابجایی، هزینه‌های پارکینگ و هزینه‌های سود مشارکت خریداران و غیره، برای شرکت‌های خودرو ساز به صرفه نیست.

تعداد بازدید : 11
باید خدمت آقای مدیر ارتباطات عرض شود که بسیار هم می‌صرفد، اگر با نگاهی میان مدت و طولانی مدت به مسئله نگریسته شود.

آقای پارس خودرو، سودت در میان و بلند مدت است و توجیحات ارایه شده، کوتاه مدت؟
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین