پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۷۱۰۸۹
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
این همه ریخت و پاش و در آمد در تاریخ ۱۵۰ ساله اتاق بازرگانی بی‌سابقه بوده است. تریبون‌های اتاق بازرگانی تنها در اختیار یک نفر است. رئیس اتاق بازرگانی ایران اختیارات نامحدود دارد و هرکاری که دلش بخواهد انجام می‌دهد. تایید پرداخت‌های هزینه‌ای تنها با یک رای پیامکی از سوی اعضای اتاق انجام می‌شود.
شعار سال: غلامحسین شعرا، عضو اتاق بازرگانی ایران مدعی شده است که در تاریخ ۱۵۰ ساله اتاق ایران، درآمد و ریخت و پاش‌هایی به اندازه این دوران سابقه نداشته است. تایید پرداخت‌های هزینه‌ای تنها با یک رای پیامکی از سوی اعضای اتاق انجام می‌شود. مجموع اعضای اتاق بازرگانی‌های کل کشور ۴۴ هزار نفرند، ولی تریبون‌ها و روابط عمومی اتاق بشکل خاص در اختیار یک نفر است. هرکس با رسانه غیر از اتاق بازرگانی مصاحبه کند، کارش به کمیته انضباطی اتاق کشیده می‌شود!

واقعا اگر این ادعا‌ها صحت داشته باشد، باید فاتحه اتاق را خوانده دانست. منتظر دریافت توضیحات تکمیلی از اتاق بازرگانی هستیم.

تعداد بازدید : 14

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی نود اقتصادی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین