پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۱۵۷
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
حسین فریدون نوشت: جای تأسف است که این روز‌ها که اینجانب دوران محکومیت خویش را در زندان می‌گذرانم گروه‌ها و جریاناتی در جهت خدشه‌دار کردن چهره‌ام و عقده‌گشایی از انتشار هیچ دروغی فروگذار نمی‌کنند.
شعار سال: حسین فریدون، برادر رئیس‌جمهور سابق به سخنان نماینده دادستان در اولین دادگاه رسیدگی به پرونده شرکت قطعه‌سازی کروز واکنش نشان داد.

او نوشت:
اینجانب هیچگونه آشنایی و ارتباطی با شرکت قطعه‌سازی کروز نداشته و آن را نمی‌شناسم؛ بنابراین ادعای دریافت مبلغی توسط اینجانب از مدیران شرکت مذکور بابت انتخابات مجلس، کاملاً بی‌اساس و بدین وسیله تکذیب می‌شود. جای تأسف است که این روز‌ها که اینجانب دوران محکومیت خویش را در زندان می‌گذرانم گروه‌ها و جریاناتی در جهت خدشه‌دار کردن چهره‌ام و عقده‌گشایی از انتشار هیچ دروغی فروگذار نمی‌کنند.



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار:۵ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر:۸۲۳۹۷۹، www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین