پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۲۲۶
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
محمود عباس زاده سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر آمریکایی‌ها حسن نیت داشته باشند و به آن چیزی که امضا می‌کنند عمل کنند، می‌توانیم با آن‌ها مذاکره کنیم، اما آن‌ها این موضوع را در عمل اثبات نکرده‌اند.
شعار سال: محمود عباس زاده سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران با تمامی کشور‌های دنیا حتی آمریکا می‌تواند مذاکره کند؛ اما در مورد آمریکا، مشکل اصلی خودشان هستند.

وی افزود: لجاجت آمریکا با ایران در طول تاریخ به ویژه بعد از انقلاب اسلامی اثبات شده است؛ درواقع هرکجا توطئه‌ای علیه ملت ایران بوده، آمریکایی‌ها مستقیم و غیرمستقیم در آن دخیل بوده‌اند.

عباس زاده در ادامه گفت: ایران در ماجرای برجام در سطح وزیر وزیر خارجه به صورت مستقیم با آمریکا مذاکره کرد، اما این آمریکا بود که به تعهدات خود عمل کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر آمریکایی‌ها حسن نیت داشته باشند و به آن چیزی که امضا می‌کنند عمل کنند، می‌توانیم با آن‌ها مذاکره کنیم، اما آن‌ها این موضوع را در عمل اثبات نکرده‌اند.

تعداد بازدید : 2

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار:۴ بهمن ۱۴۰۰، کدخبر: ۶۵۸۹۳۸، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین