پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۳۴۷
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
بر اساس اطلاعات غلطی که در اختیار آقای یزدیخواه نماینده محترم مجلس قرار دادند، نامبرده دچار حاشیه گویی شده و مدعی گردیده است که در انتخابات ۸۸ توئیتر و تلگرام برای تعمیرات دوره‌ای شبکه‌شون قرار بود چند ماه تعطیل کنند. کلینتون به توییتر و تلگرام نامه رسمی زد که آقا تعطیل نکنید ما انتخابات ایران رو در پیش داریم.» و .... این در حالی است که تلگرام ۴ سال بعد از ۸۸، یعنی در سال ۹۲ تاسیس شد، همچنین تعداد کاربران ایرانی توئیتر در دهه هشتاد به اندازه‌ای نبود که حتی در انتخابات شورای شهر تاثیرگذار باشد چه رسد به انتخابات ریاست جمهوری
شعار سال: فیلمی از سخنان سید علی یزدی‌خواه عضو کمیسیون ویژه طرح صیانت از تریبون نماز جمعه ۱۸ آذر امسال، در حال بازنشر گسترده است که وی در آن مدعی شده است:

«۶ ماه قبل از انتخابات ۸۸، توییتر و تلگرام برای تعمیرات دوره‌ای شبکه‌شون قرار بود چند ماه تعطیل بکنن. نامه زد رسماً کلینتون به توییتر و تلگرام که آقا تعطیل نکنید ما انتخابات ایران رو در پیش داریم.».

اما نکته آن است که آقای نماینده نمی‌داند تلگرام ۴ سال بعد از ۸۸، یعنی در سال ۹۲ تاسیس شد. همچنین تعداد کاربران ایرانی توئیتر در دهه‌ی هشتاد به اندازه‌ای نبود که حتی در انتخابات شورای شهر تاثیرگذار باشد.

تعداد بازدید : 35

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اقتصاد ۲۴، تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۴۵۴۷۹، eghtesaad۲۴.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین