پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۵۷
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هدف از تصویب قطعنامه ضدایرانی در کمیته حقوق بشر مجمع عمومی سازمان ملل را تحت‌الشعاع قرار دادن موارد نقض واقعی حقوق بشر در کشورهای دیگر دنیا عنوان کرد.

شعار سال: حشمت‌الله فلاحت پیشه اظهار کرد: من معتقدم صدور قطعنامه از سوی کمیته حقوق بشر مجمع عمومی سازمان ملل با هدف تحت‌الشعاع قرار دادن نقض واقعی حقوق بشر در کشورهای دیگر دنیا انجام شده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی یا عربستان که نقش لابی‌گری‌های مالی و سیاسی را دارند یا برخی قدرت‌های غربی‌ مثل آمریکا که حتی از سوی سیستم‌های اطلاعاتی خود متهم می‌شوند که در راه‌اندازی داعش و گروه‌های تروریستی ناقض حقوق بشر دست داشته‌اند،‌ بیشترین نقش را در تهیه پیشنویس قطعنامه‌ای علیه ایران دارند و البته می‌خواهند موارد نقض حقوق بشر در دنیا که توسط خودشان صورت می‌گیرد را لاپوشانی کنند.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس، اضافه کرد: ما شاهد نوعی هم‌سنخی و همزمانی بین قطعنامه حقوق بشر سازمان ملل با رأی بامداد امروز مجلس نمایندگان آمریکا در مورد تمدید تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران هستیم و حتی برخی سناتورهای آمریکایی متممی را آماده کرده‌اند که در آن شاهد طرح موارد جدید رفتارهای مستحق تحریم علیه ایران هستیم که از جمله آن ادعای نقض حقوق بشر است.

این عضو کمیسیون امنیتی ملی و سیاست خارجی مجلس تحریم جمهوری اسلامی ایران و مقابله با دوران پسابرجام را هدف اصلی بازیگران سیاسی مخالف ایران عنوان و تأکید کرد: به اعتقاد من قطعنامه حقوق بشر سازمان ملل و مصوبه مجلس نمایندگان آمریکا در مورد تمدید تحریم‌ها علیه ایران سناریویی است که در یک راستا انجام شده اما در عمل طرح ادعاهای حقوق بشری علیه ایران جایگاهی ندارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تاریخ انتشار 26 آبان 95 ، کد مطلب: 95082618501: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین