پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۵۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
نبض بازار مدعی شده است که روند انتصابات در زیر مجموعه‌های وزارت کار صدای نمایندگان مجلس را درآورده و رئیس جمهور دستور داده مرتضوی معاون اجرائی اش این انتصابات را بررسی کند. ورای تائید یا تکذیب ادعای صورت پذیرفته در این خبر، منتظر دریافت توضیحات به جهت تنویر افکار عمومی و ممانعت از تخریب‌های احتمالی هستیم.
شعار سال: در جدیدترین نمونه از شاهکار انتصابات، حمیدرضا هوشیاری که در وهله اول عنوان دامادی محمد حسین دادرس جانشین ارتش را یدک می‌کشد و هم اکنون مدیرعامل هلدینگ سیمان تامین شستاست، در یک ماه ۱۲ انتصاب انجام داده است.

مدیرعامل سیمان تامین شستا در یک ماه گذشته ۱۲ انتصاب انجام داده و این بدان معنی است که ایشان هر ۲.۵ روز یک نفر را منصوب کرده است. این سرعت در انتصاب افراد نشان می‌دهد که منصوبان بدون تحقیق و بررسی و خارج از ضابطه‌هایی مانند بررسی تخصص، تجربه و دانش اتفاق افتاده و صرفاً " ازما بودن" ملاک است.

از عجیب‌ترین انتصابات هوشیاری در هلدینگ سیمان تامین شستا، انتصاب حامد عطاری با مدرک علوم سیاسی به معاونت مالی و پشتیبانی سیتاست. عطاری با مدرک علوم سیاسی در این جایگاه باید بر بودجه نویسی، امور سهام و صورت‌های مالی شرکت‌ها نظارت کند در حالی که تحصیل کرده علوم سیاسی است.

هوشیاری خود برنامه ریزی شهری خوانده و جمع سابقه مدیریتی اش در صنعت سیمان به کمتر از تعداد انگشتان یک دست می‌رسد.


ادعای انتصاب‌های دوستانه در هلدینگ سیمان تامین و بررسی توسط معاون اجرایی رئیس جمهور؟
تکنولوژی صنعت سیمان کشور یک تکنولوژی فرسوده و قدیمی است و صرف تحصیل در رشته مدیریت و یا حسابداری و نداشتن تجربه نمی‌توان یک بنگاه سیمانی را اداره کرد، اداره شرکت‌های سیمانی در کنار دانش نیاز به تجربه فراوان دارد و حذف مدیران تخصصی از صنعت سیمانی با توجه به رویکرد دولت برای ساخت ۴ میلیون مسکن مشکل آفرین است.

ادعای انتصاب‌های دوستانه در هلدینگ سیمان تامین و بررسی توسط معاون اجرایی رئیس جمهور؟
مدیرعامل کنونی سیمان تامین در رویه‌ای عجیب چند نفر از مدیران هلدینگ فارس و خوزستان را به سمت مدیرعاملی شرکت‌ها منصوب کرده است، برخی از افراد را از خارج از بدنه صنعت سیمان به آورده است که می‌توان به مهدی فقیهی، محمد حسین خلیلیان و غلامرضا رزاقی اشاره کرد.

باید دید رویکرد مدیرعامل شستا در مورد این انتصابات رفاقتی و حذف متخصصین صعنت سیمان چیست؟ آیا این رویکرد و برخورد قهری و اخراج مدیران عامل باتجربه و متخصص و بکارگیری بی تخصص‌ها که قطعاً به صنعت سیمان کشور ضربه می‌زند تا کجا ادامه دار باشد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری نبض بازار، تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: www.nabzebaazaar.com/۱۳۱۱۴۴
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عزیزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
0
0
هوشیاری فردی ضد خانواده شهدا می باشد وانسانی دروغ گو
مدیر پایگاه

سلام 


اثبات هر ادعایی ، نیازمند سند است. اگر اسناد تائیدی دارید برایمان ارسال کنید

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین