پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۵۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: توانمندی صلح‌آمیز هسته‌ای ایران باید، چون شمشیر داموکلس همواره بر بالای سر عهدشکنان باقی بماند تا تضمینی واقعی برای اجرای تعهداتشان باشد.
شعار سال: دریابان علی شمخانی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: توانمندی صلح‌آمیز هسته‌ای ایران باید، چون شمشیر داموکلس همواره بر بالای سر عهدشکنان باقی بماند تا تضمینی واقعی برای اجرای تعهداتشان باشد.

شمخانی تصریح کرد: سال ۹۷ و پس از خروج آمریکا از برجام بهتر بود که مطابق تدبیر رهبری از این «تضمین ذاتی» بیشتر و تاثیرگذارتر استفاده می‌شد.

دور هشتم مذاکرات که از ششم دی ماه سال جاری در وین آغاز شده، یکی از طولانی‌ترین دور‌های مذاکرات است و شرکت‌کنندگان سرگرم تکمیل پیش‌نویس متن توافق و تصمیم‌گیری در مورد برخی موضوعات اختلافی بوده‌اند. قریب به اتفاق هیات‌ها اذعان دارند که گفتگو‌ها به رغم پیچیدگی برخی مسائل رو به جلو و در مسیر پیشرفت است.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰، کدخبر:۸۴۶۵۹۶۸۱، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
0
0
حداقل ادعای قشنگیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
0
0
باشه تو خوبی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
0
0
شرط می بندم که یکی اومده پیشش این داستان رو گفته و از اون تاریخ، به مدت دو هفته، هر جا می شینه از این داستان و روایت استفاده می کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین