پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۸۲۹
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵
پارلمان اوکراین امروز لایحه‌ای را تایید کرد که براساس ان اجازه توقیف دارایی یا اموال مرتبط با روسیه در اوکراین داده می‌شود.
شعار سال: رویترز گزارش داد، براساس این قانون، مجوز توقیف دارایی یا اموال مرتبط با روسیه یا شهروندان روسی در اوکراین داده می‌شود.

دولت اوکراین می‌تواند به شورای امنیت ملی این کشور در این رابطه که کدام دارایی یا اموال توقیف شود، پیشنهاد بده که پس از آن این نهاد باید تاییدیه خود را برای انتقال به عنوان دارایی دولتی بدهد.

به دنبال حمله بامداد روز پنجشنبه (پنجم اسفند) نیرو‌های روسیه به اوکراین، این جنگ اکنون وارد هشتمین روز خود شده و همزمان با ادامه آتش جنگ، سیل واکنش‌های جهانی به این رویداد همچنان ادامه دارد و فشار‌های دیپلماتیک و تهدید‌ها و تحریم‌های بین المللی علیه روسیه درحال افزایش است.

در نخستین ساعات صبح روز پنجشنبه گذشته، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه "عملیات نظامی ویژه" علیه اوکراین را رسماً اعلام کرد.

روسیه اعلام کرده است عملیات این کشور در اوکراین به منزله شروع جنگ نیست بلکه اقدامی برای جلوگیری از یک جنگ در سطح جهانی است.

اما بسیاری از کشور‌های جهان از جمله کشور‌های اروپایی و آمریکا بلافاصله این اقدام روسیه را به عنوان جنگی علیه اوکراین، محکوم و فشار‌های مضاعف دیپلماتیک و اقتصادی خود بر روسیه را آغاز کردند.


شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰، کدخبر: ۳۸۴۷۳۸۰ donya-e-eqtesad.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین