پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۳۱۰
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
ویس کرمی گفت: تحقیق و تفحص از مدیریت منابع آب وزارت نیرو در دستور کار قرار خواهد گرفت تا کوتاهی‌ها و ظلم‌های وزارت نیرو در گذشته روشن شود؛ به نظر می‌رسد پیش کشیدن مطالعه جدید برای روی سد و تعیین تیم مجری و گره زدن سد معشوره با سایر سد‌ها بهانه مافیای آب برای ادامه ظلم تاریخی گذشته باشد که ما چنین ظلمی را تحمل نخواهیم کرد.
شعار سال: مهرداد ویس کرمی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۷ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: بار‌ها تذکر داده ام استان لرستان در موضوع سد سازی مورد ظلم تاریخی قرار گرفته است؛ با سفر رئیس جمهور بارقه امید برای احداث سد معشوره برای مردم ۵ شهرستان ایجاد شد و دستورات خوبی نیز در این راستا صادر شد تا این سد تا پایان دولت سیزدهم ساخته شود.

نماینده مردم خرم آباد و چگینی در مجلس یازدهم اظهار کرد: متاسفانه از زمان روی کار آمدن معاونت جدید آب وزارت نیرو متاسفانه باز هم همان بهانه‌های مافیای آب زنده شده و گویا قرار نیست دستور ریاست جمهوری و وزیر نیرو عملیاتی شود.

وی ادامه داد: از رئیس جمهور و وزیر نیرو درخواست می‌شود مانع از بهانه تراشی‌های مافیای آب و گره زدن ساخت سد معشوره به سایر سد‌ها به بهانه مطالعات جدید شود، قبلا ۳ بار مطالعات سد انجام شده و به اندازه کافی از این مسیر شرکت‌های ذیربط ارتزاق کرده و حق مردم ضایع شده است. خواهشمند است به نجابت و صبر مردم منطقه احترام بگذارید، اما مصوبات سفر را بدون کم و کاستی اجرایی کنید.

ویس کرمی تصریح کرد: تحقیق و تفحص از مدیریت منابع آب وزارت نیرو در دستور کار قرار خواهد گرفت تا کوتاهی‌ها و ظلم‌های وزارت نیرو در گذشته روشن شود؛ به نظر می‌رسد پیش کشیدن مطالعه جدید برای روی سد و تعیین تیم مجری و گره زدن سد معشوره با سایر سد‌ها بهانه مافیای آب برای ادامه ظلم تاریخی گذشته باشد که ما چنین ظلمی را تحمل نخواهیم کرد.

وی از وزیر آموزش و پرورش درخواست کرد نسبت به شرایط نیرو‌های خدماتی این وزارتخانه توجه ویژه‌ای داشته باشد.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۲۱۵۵۸۲، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین