پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۴۹۲
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
انتشار ویدئوی قدم زدن زلنسکی رئیس جمهور اوکراین و جانسون نخست وزیر انگلیس در خیابان‌های کی یف آنهم در شرایطی که اوکراین زیر آتش حملات روسیه است، پیام‌های مهمی در بر دارد. پیام‌هایی که با تحلیل این رویداد قابل سناریوسازی است. نوع و عمق راهبردی این پیام‌ها هم تا حد زیادی بستگی به موضع گیری و اقدامات تقابلی روسیه خواهد داشت.

شعار سال: بعد از حمل کیف هسته‌ای (کیف هسته‌ای برای امکان هدایت و اجرای حملات هسته‌ای تهاجمی، پیشگیرانه یا دفاعی از راه دور) توسط ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در روز جمعه در مراسم تدفین ولادیمیر ژیرنوفسکی (از سیاستمداران ملی‌گرای افراطی روسیه و یکی از مخالفان پوتین)، شاهد حضور جانسون نخست وزیر انگلیس در خیابان‌های کی یف و قدم زدن با زلنسکی رئیس جمهور اوکراین بوده ایم.

معنایابی و تفسیر قدم زدن زلنسکی با جانسون در خیابان‌های اوکراین
این حضور را نباید صرفا بعنوان اعلام آمادگی اروپا جهت کمک به اوکراین یا روحیه دادن به مردم اوکراین قلمداد کرد. چرا که اگر هدف این دیدار، بیان صرف حمایت می‌بود، امکان برقراری ارتباط از راه دور با پوشش رسانه‌ای بالا، روش مطلوبتری به نظر می‌رسید.

«بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس در سفری غیر منتظره به کی‌یف سفر کرد و با «ولودمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین دیدار کرد. در این دیدار، نخست‌وزیر انگلیس بیان داشت که کشتار بوچا، اعتبار پوتین را برای همیشه لکه‌دار کرده است. زمان تحریم واردات انرژیِ روسیه فرا رسیده و هر هفته تحریم‌های جدیدی را علیه روسیه اعمال می‌کنیم.

تعداد بازدید : 9

تحلیل گران معتقدند که انتشار ویدئوی قدم زدن زلنسکی رئیس جمهور اوکراین و جانسون نخست وزیر انگلیس در خیابان‌های کی یف آنهم در شرایطی که اوکراین زیر آتش حملات روسیه است، پیام‌های مهمی در بر دارد. پیام‌هایی که با تحلیل این رویداد قابل سناریوسازی است. نوع و عمق راهبردی این پیام‌ها هم تا حد زیادی بستگی به موضع گیری و اقدامات تقابلی روسیه خواهد داشت.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین