پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۹۳۳
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که آمریکا، گروه ۷ و اتحادیه اروپا روابط تجاری عادی دائمی با روسیه را لغو می‌کنند. وی افزود: لغو این امتیاز به این معنی است که روسیه به راحتی نخواهد توانست با آمریکا تجارت کند. این کار با هماهنگی کشور‌های جهان که نیمی از اقتصاد جهان را به خود اختصاص می‌دهند انجام می‌شود و یک ضربه سنگین دیگر به اقتصاد روسیه خواهد بود
شعار سال: جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که آمریکا، گروه ۷ و اتحادیه اروپا روابط تجاری عادی دائمی با روسیه را لغو می‌کنند.

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه به وقت محلی همزمان با ادامه جنگ در اوکراین در سخنانی از کاخ سفید گفت: لغو این امتیاز به این معنی است که روسیه به راحتی نخواهد توانست با آمریکا تجارت کند. این کار با هماهنگی کشور‌های جهان که نیمی از اقتصاد جهان را به خود اختصاص می‌دهند انجام می‌شود و یک ضربه سنگین دیگر به اقتصاد روسیه خواهد بود.

وی اضافه کرد: ما همچنین اقدامات بیشتری انجام می‌دهیم و وارادت کالا از بخش‌های کلیدی روسیه مانند الکل و غذا‌های دریایی و الماس را ممنوع می‌کنیم.

رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرد: پوتین یک متجاوز است و باید هزینه پرداخت کند.

بایدن همچنین اعلام کرد که امروز با ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین گفتگو کرده و به او اطمینان داده است که آمریکا در کنار مردم اوکراین می‌ایستد.

رییس جمهوری آمریکا تاکید کرد: ما در اوکراین با روسیه نخواهیم جنگید. درگیری مستقیم میان ناتو، آمریکا و روسیه به معنی جنگ جهانی سوم است.

وی ادامه داد: حمله روسیه به اوکراین هیچ وقت پیروز نخواهد شد. پوتین امیدوار بود بر اوکراین غلبه کند، اما شکست خورد.

بایدن در عین حال هشدار داد اگر روسیه در اوکراین از سلاح شیمیایی استفاده کند، هزینه بسیار سنگینی پرداخت خواهد کرد.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰، کدخبر: ۶۶۶۴۹۳، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین