پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۵۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
سال‌های سال است که در دولت‌های مختلف، ادعای دیدار غیر گزینشی رسانه‌ها با روسای جمهور می‌شود. هم ما می‌دانیم که دروغ می‌گویند و هم خودشان می‌دانند که می‌دانیم دروغ گفته اند. همه چیز به ارتباطات روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری با برخی از رسانه‌ها و چندین و چند رسانه توصیه شده برای حضور توسط نهاد‌های خاص، بستگی دارد. حال سرشکل بچه مثبت‌ها را درآوردن چه معنایی دارد، متوجه نمی‌شویم. آقای رئیسی، دیدار‌ها بشدت سلیقه محور و هدایت شده است. به هیچ وجه شاخص مندی و عدالت محوری در دیدارها، در کار نیست. تقاضا داریم، دستور اتمام این بازی سر تا به پا نمایشی را بدهید.
شعار سال: مدیر کل روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری با اشاره به دیدار اهالی رسانه از گرایش‌های مختلف با رئیس جمهور در توییتی نوشت که سالهاست که اهالی ‎رسانه چنین قاب متکثری را ندیده اند.

 متن توییت محمدمهدی رحیمی به شرح زیر است:

بیش از ۶۰ نفر از مدیران، سردبیران و خبرنگاران رسانه‌های مکتوب، تصویری، خبرگزاری‌ها و سایت‌ها از همه طیف‌های سیاسی، میهمان ریاست جمهور هستند تا نظرات و دغدغه هایشان را با دکتر رئیسی در میان بگذارند و روزه خود را در کنار هم افطار کنند.

سال هاست که اهالی ‎رسانه چنین قاب متکثری را ندیده اند.

این در حالی است که سال‌های سال است که در دولت‌های مختلف، ادعای دیدار غیر گزینشی رسانه‌ها با روسای جمهور می‌شود. هم ما می‌دانیم که دروغ می‌گویند و هم خودشان می‌دانند که می‌دانیم دروغ گفته اند. همه چیز به ارتباطات روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری با برخی از رسانه‌ها و چندین و چند رسانه توصیه شده برای حضور توسط نهاد‌های خاص، بستگی دارد. حال سرشکل بچه مثبت‌ها را درآوردن چه معنایی دارد، متوجه نمی‌شویم. آقای رئیسی، دیدار‌ها بشدت سلیقه محور و هدایت شده است. به هیچ وجه شاخص مندی و عدالت محوری در دیدارها، در کار نیست. تقاضا داریم، دستور اتمام این بازی سر تا به پا نمایشی را بدهید.

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۴۰۱۰۱۲۱۱۱۷۱۴، www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
0
0
این ها دیدار نیست. نکبت رانت است و رابطه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین