پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۶۰۵
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
دوست و دشمن بر خوش انصاف بودگی و متعهد بودن دعایی به اسلام و انقلاب، اتفاق نظر دارند. اما شیخ خوب ما نباید در موقعیتی عمومی و زمینه‌ای سیاسی، صفای باطنی را نشان می‌دهد. این رفتار می‌تواند توسط بعضی از آقایان مورد سو استفاده قرار گیرد. رفتار مذمومی که باید در جمهوری اسلامی ایران کنار گذاشته شود. آقایان زبان درازی که بحث حضرت امام را پیش می‌کشند، لطفا قیاس مع الفارق نکنند. حتی امامین انقلاب هم برای این کار تحفظ داشته و دارند.
شعار سال: در دیدار رئیس جمهور با جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه، شاهد دست بوسی رئیسی توسط سید محمود دعایی بودیم. رفتاری که آشنایان با آقای دعایی، می‌دانند که از روی صفای باطن است و هیچ نیت سیاسی و اقتصادی خاصی را دنبال نمی‌کند. اما‌ ای کاش شیخ خوب ما توجه می‌کردند که در موقعیتی عمومی و زمینه‌ای سیاسی حضور دارند و نباید هر گونه رفتاری را نشان داد. این رفتار می‌تواند توسط بعضی از آقایان مورد سو استفاده قرار گیرد. رفتار مذمومی که باید در جمهوری اسلامی ایران کنار گذاشته شود. آقایان زبان درازی که بحث حضرت امام را پیش می‌کشند، لطفا قیاس مع الفارق نکنند. حتی امامین انقلاب هم برای این کار تحفظ داشته و دارند.
حاشیه‌های ایجاد شده با دست بوسی رئیسی توسط دعایی
کامبیز مهدیزاده (شاه داماد آقای روحانی) در انتقاد به رفتار محمود دعایی و کنایه سنگین به علم الهدی، نوشت:
آقای دعایی گرامی، برایمان قابل احترامید. می‌دانم از روی خضوع و ادب این کار را کردید، اما به قول شهریار فوتبال ایران، فقط دست پدر و مادر را باید بوسید. مردم انقلاب کردند تا دست بوسی‌ها جمع شود، نه اینکه عده‌ای در زمان نزدیک در مشهد و عده‌ای در زمان دور در اهواز مراسم دست بوسی و شعرخوانی راه بیندازند. حتی اگر در این کار هیچ اجبار و الزامی نباشد پسندیده نیست. از آقای رئیسی که نگذاشتند اتفاقات مشهد تکرار شود، ممنونم.
حاشیه‌های ایجاد شده با دست بوسی رئیسی توسط دعایی
صابرین نیوز در واکنش به دست بوسی رییسی توسط محمود دعایی نوشته است:
‌فارغ از اینکه دست بوسی کار درستی نیست، ولی این حرکت حضرت آقای دعایی از روی تملق و... نبوده و صفای باطنی ایشان است. به سادات احترام خاصی می‌گذارند و اصلا برایشان مهم نیست شخصیت‌ها عضو چه جناحی هستند. سال قبل به دیدارشان رفته بودیم و انقدر به ما لطف و محبت کردند که انگار سال‌هاست می‌شناسند ما را. خدا حفظ شان کند.
تعداد بازدید : 220

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین