پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۷۶۶۷۲
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
رهبر معظم انقلاب در دیدار خود با مدیران اجرایی و مقامات لشکری و کشوری مونتاژ محصولات در داخل کشور را همان واردات دانسته و تاکید خاص بر بومی سازی تدریجی زمان‌مند نمودند. حال سوال اینجاست که مونتاژ کننده‌های خودروی چینی در ایران و سر هم کنندگان لوازم خانگی، چه برنامه‌ای برای اجرای فرامین و تاکیدات مقام معظم رهبری دارند؟
شعار سال:رهبر انقلاب فرمودند: برای شرکت‌های دانش‌بنیان باید ضوابط کیفی تعریف شود. شرکتی که با فناوری ۴۰ سال پیش کار می‌کند نباید خودش را دانش‌بنیان جا بزند و از تسهیلات دانش‌بنیان‌ها استفاده کند.

ایشان افزودند: شرکت دانش‌بنیان باید به معنای واقعی کلمه نوآوری داشته باشد. شرکت‌های مونتاژکننده دانش‌بنیان نیستند. مونتاژ همان واردات بی‌رویه است، اما با یک شکل دیگر. این تولید و آفرینندگی محصول نیست.
تعداد بازدید : 10
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری اقتصادآنلاین، تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۶۲۷۵۲۱، www.eghtesadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین