پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۳۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
چند هفته‌ای است که کلیپی از اعتراض یک شهروند هیرمندی از کیفیت راه ساخته شده برای این شهرستان در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. با شجاعت و جسارت در خصوص کم کاری‌ها و شاید دزدی‌ها حرف می‌زند. پیمانکار این جاده کیست آقای رستم قاسمی؟ مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان چکار می‌کند؟ با قید فوریت منتظر توضیح در خصوص این اهمال یا دزدی هستیم.
شعار سال: پول مالیات می‌دهیم و سختی می‌کشیم که یک مشت کارنابلد با هزار و یک شیوه پروژه بگیرند و اسباب عیش و نوششان فراهم شود و چند مدیر کوتاه و بلند دولتی در این خصوص خوشه چینی احتمالی داشته باشند؟

این تو بمیری از آن تو بمیری‌ها نیست آقای وزیر، با قید فوریت توضیح در خصوص علل این مشکل یا اهمال، نام و تاریخ و مبلغ پیمان، متمم‌های احتمالی زیاد شده به پیمان را افکار عمومی از شما مطالبه می‌کند. حداکثر ظرف ده روز کاری برایمان ارسال دارید، در غیر این صورت مکاتبه کتبی نموده و پیگیری حقوقی خواهیم نمود.
تعداد بازدید : 15


اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
0
0
دمش گرم که شجاعت بخرج داد. از شما هم ممنویم برای انتشار
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین