پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
سازمان جهانی بهداشت حیوانات از انتشار ویروس آنفولانزای پرندگان از نوع اچ ۵ ان ۸ در برخی مرغداری های تهران خبر داد.

شعار سال:

به نقل از رویترز، سازمان جهانی بهداشت حیوانات به نقل از گزارشی که وزارت جهادکشاورزی ایران منتشر کرده خبر از انتشار ویروس آنفولانزای پرندگان از نوع اچ 5 ان 8 در برخی مرغداری های تهران داد.

بر اساس خبری که در سایت اینترنتی سازمان جهانی بهداشت حیوانات منتشر شده، شیوع این ویروس موجب تلف شدن حدود 5600 پرنده از کل حدود 283 هزار و 500 پرنده موجود در مرغداری های تهران شده است.

در گزارش وزارت جهادکشاورزی ایران آمده است: «بررسی های انجام شده پس از شیوع این ویروس برای یافتن منبع این آلودگی در جریان است تا علت گسترش و شیوع این ویروس کشف شود.»

ویروس «اچ 5 ان 8» هرگز در انسان مشاهده نشده، اما در طی هفته های گذشته پرندگان وحشی و مرغداری هایی در چند کشور اروپایی و همچنین در سرزمین های اشغالی فلسطین را آلوده کرده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 2 آذر 1395، کد مطلب:161316 : www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
0
0
جالبه.
اداره دامپزشکی ما در سطح جهانی هشدار داده ولی در سطح داخلی چیزی نگفته. ما هم با تاخیر باید از زبان منابع جهانی بشنویم نه از زبان منابع داخلی خودمان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین