پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۷۰۹
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی درباره فحاشی عباسی به خانواده‌اش گفت: عباسی هم به من و هم به خانواده‌ام فحاشی کرد! جالب اینجاست این فرد به من توهین کرد، اما بسیج دانشگاه علامه من را به زور از سالن بیرون کردند! او ضمن اشاره به «دلقک» خواندنش توسط عباسی اضافه کرد: این فرد چندین مرتبه من را دلقک و فاقد تربیت خانوادگی خواند. باز هم تاکید میکنم که در این سالن که البته همه افراد حاضر در آن‌جا جزو دانشجویان بسیجی بودند، یک نفر یک کلمه هم اعتراض یا حرفی نزد!
شعار سال: «اسم چهار اقتصاددان را بگو» عبارتی که از روز گذشته در فضای مجازی مورد بحث قرار گرفته است. روز گذشته ویدیویی از مراسمی که بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی تهران به مناسبت آزادسازی خرمشهر تریب داده بود، منتشر شد که در این ویدیو شاهد توهین و درگیری لفظی «حسن عباسی»، رئیس اندیشکده یقین با امیررضا علیپور هشتلی آملی، دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی این دانشگاه هستیم. توهین عباسی به این دانشجو تا جایی ادامه دارد که وی را به‌خاطر رنگ کراوات و پیراهن‌اش مسخره می‌‎کند!

این دانشجو درباره جزئیات اتفاقات روز گذشته در دانشگاه علامه طباطبایی گفت: روز گذشته حسن عباسی به دعوت بسیج دانشجویی به مناسبت آزادسازی خرمشهر به دانشگاه علامه طباطبایی آمد.

وقتی عباسی داشت تئوری اقتصادی می‌داد از او پرسیدم اسم چهار اقتصاددان را بگو!

وی در ادامه افزود: ماجرا از جایی شروع شد که این فرد، شروع به اظهارنظر کردن درباره کلان‌ترین و مهم‌ترین مسائل اقتصادی کرد! وقتی اظهارات او را در این رابطه شنیدم از ایشان فقط پرسیدم که «اسم چهار اقتصاددان را بگو» همین!

این دانشجوی دانشگاه علامه با اشاره به توهین و فحاشی حسن عباسی به وی اظهار کرد: همین که من این سوال را پرسیدم، این فرد شروع به توهین و تمسخر کرد! من از او سوال پرسیدم، اما او رنگ کراوات و پیراهنم را مسخره کرد.

عباسی به من گفت با این طرز لباس پوشیدن آمده‌ای تئاتر اجرا کنی!

علیپور ادامه داد: من نه توهینی کردم نه بی احترامی! فقط سوال خودم را تکرار می‌کردم، اما این فرد که مشخص است چه کسی است به من عباسی به من گفت با این طرز لباس پوشیدن آمده‌ای تئاتر اجرا کنی!

بسیج دانشجویی به جای عباسی فحاش من را از سالن بیرون کرد!

دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی درباره فحاشی عباسی به خانواده‌اش، به دیده بان ایران گفت: عباسی هم به من و هم به خانواده‌ام فحاشی کرد! جالب اینجاست این فرد به من توهین کرد، اما بسیج دانشگاه علامه من را به زور از سالن بیرون کردند!

او ضمن اشاره به «دلقک» خواندنش توسط عباسی اضافه کرد: این فرد چندین مرتبه من را دلقک و فاقد تربیت خانوادگی خواند. باز هم تاکید میکنم که در این سالن که البته همه افراد حاضر در آن‌جا جزو دانشجویان بسیجی بودند، یک نفر یک کلمه هم اعتراض یا حرفی نزد!

وی درباره تهدید حسن عباسی در خصوص اخراج دانشجویان، خاطرنشان کرد: جالب است حسن عباسی در جواب سوال من می‌گوید که گنده‌تر از تو را هم از دانشگاه بیرون انداخته‌ام!
 
تعداد بازدید : 79


کسی‌که به ارتش ملی فحاشی کرد را برای سالروز آزادسازی خرمشهر دعوت کرده‌اند!

علیپور ضمن اظهار تاسف برای بسیج دانشگاه علامه طباطبایی تهران گفت: بسیار برای کسانی که این فرد را به دانشگاه دعوت کرده‌اند، متاسفم؛ عباسی یکی از فحاشین به ارتش ملی ایران است؛ این فرد چگونه می‌تواند درباره آزادسازی خرمشهر صحبت کند؟! این ارتش ملی ما بود که خوزستان را از دست صدام نجات داد آن وقت بسیج دانشگاه علامه کسی که بار‌ها به ارتش ملی فحش و ناسزا داده است را به مناسبت آزادسازی خرمشهر به دانشگاه دعوت می‌کند!

این دانشجو درباره تعداد افراد حاضر در سالن گفت: تعداد افراد حاضر در سالن کمتر از ۱۰۰ نفر بود.

وی تاکید کرد: باز هم تاکید می‌کنم که این فرد در حال تئوری دادن در مورد کلان‌ترین و مهم‌ترین موضوعات اقتصادی حال حاضر کشور بود، اما اسم چهار اقتصاددان را بلد نبود!

دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی در پایان اظهار کرد: من با یک بنر هم مقابل او ایستادم و گفتم که ما یک روزی علامه قزوینی، دهخدا، محمدتقی بهار و... را در دانشگاه داشتیم، اما امروز دانشگاه به محلی برای جولان دادن امثال حسن عباسی تبدیل شده است!


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تاریخ انتشار:۴ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۳۲۷۰۸، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین