پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۲۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: توجه به معیشت و خانه‌دار کردن کارکنان یکی از مطالبات رهبر انقلاب از فرمانده ارتش است. بر این اساس مقرر شده است که تمام منازل سازمانی کارکنان نزاجا تا نیمه اول سال آینده تحویل داده می‌شود.

شعار سال:امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه بازدید از وضعیت آموزش، ادوات، تجهیزات نظامی و خودرویی یگان‌های این نیرو در شاهرود گفت، تمام منازل سازمانی کارکنان نیروی زمینی ارتش که ساخت آن‌ها از سه سال پیش در کشور آغاز شده تا نیمه اول سال آینده تحویل داده می‌شود و این امر در راستای تحقق فرمایش رهبر انقلاب است که کارکنان ارتش بعد از اتمام خدمت باید صاحب یک منزل شخصی باشند.

امیر حیدری همچنین گفت که توجه به معیشت و خانه‌دار کردن کارکنان یکی از مطالبات رهبر انقلاب از فرمانده ارتش و از دغدغه‌های مهم فرماندهان نیروی زمینی ارتش است و ما با تمام قوا در راستای جامه عمل پوشاندن به این مهم گام بر‌می‌داریم. طرح احداث واحد‌های مسکونی سازمانی کارکنان نیروی زمینی ارتش به صورت تهاتری و مشارکتی از نیمه دوم سال ۱۳۹۷ آغاز شده است.

خرداد پارسال نیروی زمینی ارتش اعلام کرده بود که کلنگ احداث ۲۳ هزار باب منازل سازمانی در نیروی زمینی ارتش به زمین زده شد و اولویت با کارکنانی است که بالای ۲۵ سال سابقه خدمت دارند. اجرای این طرح می‌تواند زمینه‌ساز رفاه کارکنان نیروی زمینی ارتش باشد و آنان را از مستاجر بودن نجات دهد.

خانه سازمانی ارتش بنحوی از طریق وزارت دفاع تهیه و جهت سکونت در اختیار پرسنل کادرثابت اعم از نظامی و غیر نظامی ارتش گذاشته می‌شود. وزارت دفاع می‌تواند در مواقع اضطراری حسب مورد با تشخیص وزیر دفاع رئیس ستاد مشترک و فرماندهان نیرو‌های سه گانه تعدادی از خانه‌های سازمانی را برای دوایر ستاد یا خدمات عمومی با پرداخت اجاره بها مورد استفاده قرار دهد و پس از رفع ضرورت باید تخلیه و جهت سکونت پرسنل تخصیص دهد. پرسنلی هم که خانه سازمانی در اختیار آن‌هاست حق واگذاری به غیر و استفاده غیر از سکونت را ندارند.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۱۵ خرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۸۱۵۳۶۴۵، www.yjc.news . 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
0
0
بخدا اگه بدهند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین