پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۷۹۳۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
در چند هفته اخیر بشکلی منظم اقدام به انتقاد از ائمه جمعه شهر‌های بزرگ کشور نظیر تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، رشت، اهواز و همانند ان‌ها و نقد صحبت هایشان در خصوص حمایت‌های نابجا از انتصابات و افزایش قیمت‌ها کرده ایم. پیرو این موضع گیری حرفه ای، دکتر سبحانی استا اقتصاد دانشگاه تهران هم به مسئله ورود موثر نموده و از ائمه جمعه درخواست نموده است که از افزایش قیمت‌ها در خطبه‌های نماز حمایت نکنید، نگذارید باور‌های دینی مردم دچار تردید شود.
شعار سال: سبحانی نوشت:

حمایت‌های یکپارچه قوای کشور از تصمیمات مبهم، تبیین نشده و تاکتیکی حکومت در بخش‌های اقتصادی که با به هم زدن قیمت‌های نسبی، امواج سونامی‌وار افزایش قیمت را بر مردم تحمیل خواهد کرد و حمایت یک سویه و اسفبار رسانه موسوم به ملی از اقدامات اقتصادی این روز‌ها و هفته‌ها، آنقدر فراگیر و غالب و غیر موجه است که نیازی برای حمایت احتمالی اقشار و افراد دیگر از تصمیمات هیجانی منجر به افزایش نرخ‌های تورم و بیکاری باقی نگذاشته است.

در این معرکه خطیر، ورود امامان محترم جمعه در خطبه‌های نماز به حمایت بی‌دریغ از تصمیمات اقتصادی کشور، محل تأمل بسیار است.

من مشفقانه به ائمه محترم جمعه و جماعات توصیه می‌کنم که در خطبه‌های نماز، به موضوع حمایت از امری بسیار پیچیده همچون افزایش قیمت‌ها ورود نکنید و با سبقت برای دفاع از اقدامات منجر به فقر و فلاکت عموم مردم، که بسیاری از شما‌ها هم از آنان هستید، حس اطمینان صادقانه به صحت کلام خطیب جمعه را با حس ناخوشایند تردید به باور‌های دینی مخاطبان خویش جایگزین ننمایید.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار:۱۷ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۶۳۸۷۱۴، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
0
0
تصمیمات اقتصادی دولت که نیاز به حمایت نداره. جز بدتر شدن اوضاع کار دیگه ای نکردن!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین