پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۱۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷
تجربه ناموفق حضور حجت عبدالملکی بر وزارت کار و تامین اجتماعی که منجر به نارضایتی و اعتراضات بازنشستگان شد، لزوم دقت نظر در انتخاب مدیران بنگاه‌ها و صندوق‌های سرمایه‌ای وزارت دفاع را بیشتر از قبل کرده است. هم‌اکنون امیر عباس حسینی از مدیران نزدیک به جهانگیری مدیر عامل غدیر است.

شعار سال: تجربه ناموفق حضور حجت عبدالملکی بر وزارت کار و تامین اجتماعی که منجر به نارضایتی و اعتراضات بازنشستگان شد، لزوم دقت نظر در انتخاب مدیران بنگاه‌ها و صندوق‌های سرمایه‌ای وزارت دفاع را بیشتر از قبل کرده است. هم‌اکنون امیر عباس حسینی از مدیران نزدیک به جهانگیری مدیر عامل غدیر است
شنیده‌ها حاکی است علوی یکی از مدیران ستاد اجرایی نامزد مدیریت بر هلدینگ سرمایه گذاری غدیر مهمترین دارایی سازمان تامین اجتماعى نیرو‌های مسلح است که توسط وزارت دفاع مدیریت می‌شود.

 غدیر که یکى از بزرگترین هلدینگهاى اقتصادى کشور است در حوزه‌های نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع و معادن، برق و انرژی، مالی، سیمان، ساختمان و ... فعالیت می‌کند و درصد قابل توجهی از حقوق و مزایای بازنشستگان نیرو‌های مسلح را تامین می‌کند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از عصر خبر، تاریخ انتشار:۲۵ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۱۵۷۲۶، www.asrkhabar.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
0
0
خیلی جالب بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین