پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۲۰۸
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
دبیر دومین دوره همایش ملی نهج‌البلاغه از منظر اندیشه اسلام شناسان ایران و جهان اسلام با بیان اینکه بالغ بر ۱۱۷ اثر به دبیرخانه ارسال شده است، گفت: از این مجموع قریب به ۵۵ اثر پس از داوری پذیرفته شد. تعدادی از این آثار به صورت مشروط بود که تصحیحات در زمان موعد که ۱۷ تیرماه بود صورت گرفت.
شعار سال: بهزاد مریدی اظهار کرد: نخستین دوره همایش ملی نهج‌البلاغه از منظر اندیشه اسلام شناسان ایران و جهان اسلام از مجموعه همایش ملی ریحانه النبی در سال ۹۶ به همت مرکز اسلامی فاطمیه و نهاد‌های مختلف دولتی و غیردولتی برگزار شد.

دبیر دومین دوره همایش ملی نهج‌البلاغه از منظر اندیشه اسلام شناسان ایران و جهان اسلامی ادامه داد: امسال هم ارگان‌هایی از جمله دانشگاه پیام‌نور فارس، پایگاه استنادی جهان اسلام، مرکز مطالعات منطقه‌ای و مرکز اسلامی فاطمیه اقدام به برگزاری این همایش کردند.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۱۱۷ اثر به دبیرخانه ارسال شده است، گفت: از این مجموع قریب به ۵۵ اثر پس از داوری پذیرفته شد. تعدادی از این آثار به صورت مشروط بود که تصحیحات در زمان موعد که ۱۷ تیرماه بود صورت گرفت.

مریدی با اشاره به اینکه این همایش در دو روز برگزار شده، گفت: آیین پایانی این همایش در روز ۲۷ تیرماه امسال همزمان با عید سعید غدیرخم از ساعت ۸:۴۵ تا ساعت ۱۳ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: ۹ مقاله در فضای مجاری در قالب این همایش ارائه می‌شود و ۹ مقاله هم به صورت حضوری در سالن حضرت خدیجه (س) در مرکز اسلامی فاطمیه شهرستان مُهر همزمان با عید سعید غدیر خم از ساعت ۸ تا ۱۳ برگزار خواهد شد که ورود برای عموم مردم آزاد است.

دبیر دومین دوره همایش ملی نهج‌البلاغه از منظر اندیشه اسلام شناسان ایران و جهان اسلام بیان کرد: ۱۸ مقاله در این همایش ارائه شده و مابقی مقالات در دو جلد رونمایی خواهد شد که در روز عید غدیر خم هر دو جلد کتاب‌های همایش همزمان با پایان یافتن این رویداد رونمایی می‌شود.

وی اضافه کرد: تمامی مقالات در پایگاه سیویلیکا و کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و آیین پایانی همایش با پیام آیت‌الله العظمی جوادی آملی آغاز به کار خواهد کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار:۲۶ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۴۰۹۳۷۴، fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین