پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۳۹۷
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
امام جمعه فردیس با اشاره به مطالبه مردم این شهر از استاندار البرز خواست نسبت به رفع مشکل فعالیت بیمارستان آرین اقدام کند.
شعار سال: حجت‌الاسلام حسینی نماینده، ولی فقیه و امام‌جمعه شهرستان فردیس امروز در خطبه‌های نماز جمعه سی تیر ماه ۱۴۰۱ از توقف پروژه بیمارستان آرین به‌شدت انتقاد کرد و با اشاره به مطالبه مردم در خصوص بیمارستان فردیس اظهار کرد: در جلسه‌ای که با استاندار البرز داشتم این مطالبه را مطرح کردم و استاندار قول پیگیری داد، اما قول، صرفا کافی نیست؛ مردم باید در صحنه عملکرد مسئولان را ببینند.

وی افزود: با وجود وعده چندین ساله، هنوز شاهد افتتاح یک بیمارستان دولتی در فردیس نیستیم و لازم است مسئولان این مشکلات را برطرف کنند.

وی به بازدید از بیمارستان آرین در فردیس اشاره کرد و گفت: این بیمارستان با تجهیزات و امکانات خوب که با اسناد ۷ ساله خریداری شده، هنوز فعال نیست و اگر عقل، تدبیر و درایت مسئولان بود، این امکانات نباید در این مرکز درمانی، خاک می‌خورد در حالیکه مردم از داشتن حتی یک بیمارستان بی بهره هستند.

امام جمعه فردیس ادامه داد: پیش از این از این بیمارستان برای بیماران سرطانی استفاده می‌شد و دارای مجوز فعالیت است لذا به عنوان مطالبه مردمی از شخص استاندار البرز، شهردار فردیس و مقامات قضایی استان می‌خواهم که در این مورد، همکاری کنند.

وی ادامه داد: استاندار البرز در خصوص این بیمارستان قول مساعد داد و لازم است رسانه‌ها نیز این مساله را پیگیری کنند و شفاف سازی شود که چرا فعالیت بیمارستان آرین متوقف شد؟

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر کنار گذاشتن بهانه ها، تصریح کرد: حیف است مردم دچار مشکل باشند لذا باید بهانه‌ها را کنار گذاشت و مطالبه مردم را محقق کرد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۳۱ تیر ۱۴۰۱، کدخبر:۱۲۵۷۵۰۵، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین