پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۶۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
هواپیمای ایران ایر که از فرودگاه بوشهر ساعت ۲۱ امشب به مقصد تهران به پرواز درآمده بود، لحظاتی پیش به دلیل شرایط بد جوی تهران به صورت اضطراری در فرودگاه اصفهان به زمین نشست. این سفر دارای سه نکته قابل تامل است. سفر مدیران با پروازی‌های عادی و فاصله گیری از صفت زشت خود ویژه پنداری، وقوع یک رویداد یک مترقبه و آشنایی مسئولان با واقعیات جامعه و اینکه مردم از بعضی از کمبود‌ها و ضعف‌ها چه می‌کشند. شرایط خاص صنعت هوانوردی ایران و ستم‌هایی که در حق مردم بشکلی ناروا اعمال می‌گردد.
شعار سال: هواپیمای ایران ایر که از فرودگاه بوشهر ساعت ۲۱ امشب به مقصد تهران به پرواز درآمده بود، لحظاتی پیش به دلیل شرایط بد جوی تهران به صورت اضطراری در فرودگاه اصفهان به زمین نشست.

 رئیس قوه‌قضاییه که در یک سفر بدون تشریفات با پرواز عمومی شب گذشته به بوشهر سفر کرده بود، در این پرواز در کنار مردم قرار داشت. تمام مسافران در سلامت به سر می‌برند.
تعداد بازدید : 9
 
فرود اضطراری هواپیمای حامل رئیس قوه‌قضائیه
تعداد بازدید : 8
لحظات دلهره‌آور در هواپیمای بوشهر-تهران
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
0
0
خوبه که اژه ای خودش تو این پرواز بوده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین