پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۸۲۱۶۰
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
سازمان امور مالیاتی از محاسبه نرخ مالیات صفر درآمد بیمارستان ها، هتل‌ها و مراکز اقامتی و تفریحی تا ۵ سال از زمان صدور پروانه بر اساس قانون مالیات‌های مستقیم خبر داد.
شعار سال: حجت‌الله مولایاری مدیرکل دفتر فنی و مدیریت ریسک سازمان امور مالیاتی در نامه‌ای به مدیرکل مؤدیان متوسط سازمان امور مالیاتی، از معافیت مالیاتی بیمارستان‌ها، هتل‌ها و مراکز اقامتی گردشگری غیر دولتی خبر داد.

مطابق نامه مزبور، بر اساس ماده ۴ آئین نامه اجرایی قانون مالیات‌های مستقیم، بیمارستان‌ها، هتل‌ها و مراکز اقامتی گردشگری غیر دولتی که از ابتدای سال ۱۳۹۵ از سوی وزارت خانه‌های بهداشت یا گردشگری برای آن‌ها پروانه بهره برداری صادر شده، تا ۵ سال از زمان صدور پروانه و در مناطق محروم تا ۱۰ سال از زمان صدور مجوز از دستگاه‌های مربوطه، معاف از مالیات هستند و مالیات متعلقه با نرخ صفر برای آن‌ها محاسبه خواهد شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری چابک آنلاین، تاریخ انتشار:۱۸ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۲۵۷۹۱، www.chabokonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین