پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۵۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴
استاندار ایلام گفت: چهار خطه کردن مسیر ایلام به مهران تا اربعین تکمیل می‌شود. برای رفع گره‌های ترافیکی مسیر ایلام به مهران تلاشی شبانه روزی در کار است تا قبل از اربعین این مهم به ثمر برسد.
شعار سال: حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در نشست ستاد اربعین استان که با حضور سردار قنبری رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه بایست از همه ظرفیت‌ها در برگزاری مراسم اربعین استفاده شود، اظهار داشت: اربعین حسینی هیئتی است و از ظرفیت همه برای برگزاری باشکوه این کنگره عظیم استفاده می‌شود.

استاندار ایلام در ادامه از چهار خطه کردن مسیر ایلام به مهران تا اربعین پیش رو خبر داد و گفت: تلاش داریم لایه دوم پل صلواتی نیز تا اربعین زیر بار ترافیک برود.برای رفع گره‌های ترافیکی مسیر ایلام به مهران تلاشی شبانه روزی در کار است تا قبل از اربعین این مهم به ثمر برسد.

بهرام نیا در ادامه از اهتمام جدی استان برای انجام زیرساخت‌ها تا قبل از اربعین خیر داد و گفت: ۵۴ مدرسه و ۱۲ سالن ورزشی در اربعین برای پذیرایی زائران در نظر گرفته شده است و علاوه بر این از ظرفیت سایر دستگاه‌ها نیز استفاده خواهیم کرد.

وی سپس از راه اندازی ۴ بیمارستان صحرایی در ایام اربعین حسینی در مرز مهران علاوه بر استفاده از ظرفیت‌های سپاه و نیروی انتظامی و … خبر داد و گفت: همچنین برای اسکان زائران در اربعین ۳۲ هکتار زمین در چغاسبز در حال مهیا شدن است.

رئیس ستاد اربعین استان در ادامه خواستار نظارت جدی بر امور اربعین بعنوان اولویت مهم استان شد، گفت: مدیرکل فنی استانداری ایلام مسئول مستقیم نظارت بر اجرای پروژه‌ها و جانمایی موکب‌ها با نظر معاونت عمرانی هست و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری نیز مسئول نظارت بر اقلام و مواد غذایی موکب‌ها در اربعین است.

وی با اشاره به در پیش بودن روز خبرنگار این روز را پیشاپیش به اصحاب رسانه تبریک گفت و اظهار داشت: خبرنگاران زحمتکش و پرکار با کمترین دستمزد از هیچ تلاشی در راستای آگاهی بخشی به جامعه دریغ نمی‌کنند و همواره دغدغه آنان توسعه و رفع مشکلات استان بوده است.

بهرام‌نیا با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی دوسویه بین مردم و دولت هستند، گفت: خبرنگاران از یک سو تمامی اقدامات دولت را به اطلاع مردم می‌رسانند و از سوی دیگر مشکلات مردم را به کارگزاران اطلاع رسانی می‌کنند.

وی افزود: به دلیل مقارن بودن روز خبرنگار با عاشورا حسینی علیه السلام پس از تاسوعا و عاشورا در جلسه‌ای از خدمات ارزنده خبرنگاران تجلیل بعمل می‌آید.

استاندار ایلام در ادامه خواستار اهتمام جدی فرمانداران در کنگره عظیم اربعین شد و گفت: هر فرماندار علاوه بر انجام وظایف محوله در اربعین می‌بایست با اصحاب رسانه برای انعکاس این کنگره عظیم تعامل و ارتباط مستمر داشته باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه حماسه عاشورا حسینی علیه السلام حماسه‌ای تنها برای تاریخ شیعه نیست، گفت: این حماسه کل جهان را متحول کرد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به سخنان مهاتما گاندی رهبر سیاسی معنوی هندوستان در خصوص نهضت امام حسین علیه السلام گفت: گاندی این گونه می‌گوید؛ «من زندگی امام حسین آن شهید بزرگ اسلام را با دقت خوانده‌ام و توجه کافی به صفحات کربلا نمونده ام و بر من روشن است اگر مردم هندوستان بخواهند پیروز شوند بایستی از امام حسین (ع) پیروی کنند وی را سرمشق خود قرار دهند.»

بهرام‌نیا در پایان از مدیران استان خواست برای برگزاری باشکوه اربعین از هیچ تلاشی علی رغم وجود برخی مشکلات دریغ نکنند.

وی با اشاره به طلب پیمانکاران در این حوزه گفت: ۸۷۰ میلیارد تومان طلب پیمانکاران در حوزه زیرساخت‌های اربعین است که بایست در جهت رفع این مشکل نیز تلاش کرد.
 
تعداد بازدید : 2
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:۱۳ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۵۵۵۶۲۲۱، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
0
0
وعده هایی که داده میشن امیدواریم که انجام بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین