پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۵۲۱
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: کمیسیون عمران سال گذشته از کنار تخلف ایرلاین‌ها در ایام اربعین عبور کرد، اما اگر امسال نیز مجددا ایرلاین‌ها تخلف کنند از تمام ابزار‌های قانونی خود استفاده خواهیم کرد.
شعار سال: عبدالجلال ایری در گفتگو با یک رسانه، با تاکید بر ضرورت نظارت بر قیمت پرواز‌ها به ویژه در ایام اربعین، بیان کرد: سفر‌های زیارتی به خصوص برای عتبات عالیات باید با یک نگاه سوبسیدی دیده شود و از نظر بنده اگر این نگاه در این حوزه حاکم باشد می‌توان جلوی این تخلفات قیمتی و گران فروشی‌ها را گرفت.

باید نگاه سوبسیدی بر سفر‌های زیارتی حاکم شود

وی در ادامه اظهار کرد: نظر ما بر این است که اگر نگاه سوبسیدی در حوزه سفر‌های زیارتی وجود داشته باشد می‌توان با نرخ منطقی و معقول بلیت را به دست مسافران رساند. از سوی دیگر ما با مشکلاتی در حوزه ناوگان هوایی کشور مواجه هستیم که مزید بر علت شده و در قیمت‌ها تاثیرگذار است.

برخورد کمیسیون عمران با ایرلاین‌ها تعاملی بوده است

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: باتوجه به مشکلات موجود در این صنعت، کمیسیون عمران هم سال گذشته و هم سال جاری این موضوع را دنبال کرده است، اما متاسفانه پیگیری‌های کمیسیون عمران تا به امروز جنبه نظارتی لازم را نداشته است. ما بیشتر با سازمان هواپیمایی و ایرلاین‌ها تعامل کردیم.

ایری در پایان تاکید کرد: سال گذشته نیز ایرلاین‌ها قیمت مصوب برای ایام اربعین را اجرایی نکردند و بعد از آن بحثی مطرح نشد. اما اگر امسال مجددا ایرلاین‌ها باز هم تخلف کنند قطعا کمیسیون عمران مجلس از تمام ابزار‌های قانونی خود استفاده خواهد کرد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:۲۹ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۱۴۰۱۰۵۲۹۲۰۵۹۷، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین