پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۰۱۸
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
ناصر سراج معاون سیاسی قوه قضاییه در شورای اداری شهرستان میبد یزد گفت: در نشست شورای عالی قضایی کشور تصویب شد تا ستادی در مقوله برخورد با سرقت و جرایم خشن تشکیل شود.

شعار سال: ناصر سراج معاون سیاسی قوه قضاییه روز پنجشنبه در شورای اداری شهرستان میبد یزد گفت: در نشست شورای عالی قضایی کشور تصویب شد تا ستادی در مقوله برخورد با سرقت و جرایم خشن تشکیل شود.وی با اشاره به اهمیت موضوع تشکیل این ستاد افزود: دادستان کل کشور مامور شد با هماهنگی نیروی انتظامی، سپاه و اطلاعات با سارقان برخورد کند و موضوع جدی پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: با تشکیل این ستاد، سارقان حرفه‌ای شناسایی و با آن‌ها برخورد خواهد شد و در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود درصد زیادی از سرقت‌ها منتفی و یا افرادی که سرقت کرده و متواری شده‌اند دستگیر و به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.

این مسئول اظهار کرد: مشکل خط مرزی بین شهری وجود دارد که قطعا بررسی خواهیم کرد و گزارشی هم به رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه ارایه خواهیم داشت تا این مشکل به جد مرتفع شود.

سراج با بیان اینکه رئیس قوه قضائیه خود در میدان است و هرجا احساس کند مشکلی بوده و برطرف نشده شبانه روز برای حل مشکل شخصا وارد می‌شود گفت: جرم اول در کشور سرقت است که رئیس قوه قضائیه به مشکلات تا رفع کامل آن اهتمام دارد.

سراج در ادامه پس از بازدید از دادگستری و شعبه‌های احکام حقوقی و قضایی و دیدار با کارکنان این مجموعه در جمع قضات و کارمندان دادگستری میبد حاضر و مشکلات و دغدغه‌های آنان رابررسی کرد.

تعداد بازدید : 5
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اقتصاد آنلاین، تاریخ انتشار:۱۰ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر:664864، www.eghtesadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین