پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۸۳۱۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
آقایان واقعا نمی فهمند که مردم چقدر از این ویژه بینی ها برای فرزندان هیات های علمی شاکی هستند. مردم به هیچ وجه نمی خواهند و تمایل ندارند که امتیازات ویژه ای به هر صورتی که باشد به فرزندان هیان های علمی داده شود. حال با ابن فضا شاهدیم که مصوبه انتقال فرزندان آقازاده ها از ترم اول به دانشگاه محل تدریس پدر و یا مادر را مطرح می کنند که خوشبختانه این زیاده خواهی رای نیاورد. منتظر درخواست ابطال ویژه بینی برای انتقال فرزندان اعضای هیات علمی به دانشگاه های محل کار والدین هستیم.

شعار سال: مصوبه جدید تسهیلات فرزندان اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها در جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شد ولی رأی نیاورد. این مصوبه به پیشنهاد وزرای علوم تحقیقات و فناوری و بهداشت درمان و آموزش پزشکی تهیه و به ستاد نقشه جامع علمی کشور ارائه شده بود. ستاد نیز با کلیات آن موافقت کرده بود و از همین رو در دستور کار صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفته بود.

مصوبه تبعیض آمیز امتیاز نقل و انتقال فرزندان اعضای هیات علمی از ترم اول، رای نیاورد

در این مصوبه پیشنهاد شده بود، فرزندان اعضای هیأت علمی که ۹۰ درصد نمره آخرین فرد قبولی در دانشگاه را مازاد بر ظرفیت پذیرش هر کد رشته کسب کنند به جای ترم دوم از ترم اول منتقل شوند. همچنین در این مصوبه قید شده بود که عضو هیأت علمی در شهرستان نمی‌تواند فرزند خود را به دانشگاه‌هایی غیر از استان خود منتقل کند، یعنی فرزند عضو هیأت علمی که در یک دانشگاه در شهرستان مشغول تحصیل است نمی‌تواند فرزندش را بر اساس این مصوبه به دانشگاهی در تهران منتقل کند.

مصوبه تبعیض آمیز امتیاز نقل و انتقال فرزندان اعضای هیات علمی از ترم اول، رای نیاورد

مصوبه امتیاز نقل و انتقال فرزندان اعضای هیأت علمی از سال ۱۳۶۳ در حال اجرا شدن بود که دیوان عدالت اداری سال گذشته آن را ابطال کرد.اما هر بار با نوعی ویژه بینی و ویژه خاصی همراه با تعار منافع در حال اجرا و بهانه ترای ها برای تداوم کار است.

شعار سال با اندکی اضافات و تلخیص،برگرفته از خبرگزاری مهر . منتشره در تاریخ 14 شهریور 1401 با کد خبر:  5581940 . https://www.mehrnews.com . 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
0
0
برن بمیرند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین