پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۹۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲
در امنیت قاعده‌ای وجود دارد بدین مضمون که هرگونه برنامه ریزی در سطوح ملی و منطقه‌ای بدلیل تاثیرگذاری‌های وسیع خود، می‌تواند برخوردار از حساسیت‌های امنیتی باشد. تا اینجای داستان یک قاعده معقول است. اما قاعده دوم در حوزه امنیت مشارکتی بودن اقدامات و جهت دهی‌ها و فاصله گیری از اقدامات سلبی و ایجابی دستوری است. شاید فیلتر اینستاگرام منطقی به نظر برسد، اما سوال اینجاست که روبیکا واقعا چه سطحی از قابلیت‌ها را می‌تواند ارایه کند؟ تضمین‌های فنی-توسعه ای-ضدانحصاری و ... توصیه به روبیکا کجاست؟ پشت پرده رواج روبیکا، منافع چه کسانی تامین می‌شود؟ اصلا چرا روبیکا؟
شعار سال: روزنامه سازندگی در شماره روز دوشنبه خود در گزارش خبر داد که قرار است پلتفرم ایرانی «روبیکا» جایگزین «اینستاگرام» شود.
 
روبیکا جایگزین اینستاگرام می‌شود! پشت روبیکا منافع چه کسانی تامین می‌شود و اصلا چرا روبیکا؟
سازندگی نوشت: «ظاهراً مدیران دولتی به دنبال آن هستند با حذف و فیلتر اینستاگرام، اپلیکیشن روبیکا را جایگزین آن کنند.»

به نوشته این روزنامه «آن‌ها هم‌چنین درصدد هستند تا با پروبال دادن به این اپ ایرانی، مردم را تشویق کنند کسب و کار‌های خود را به آن منتقل کنند.
 
روبیکا جایگزین اینستاگرام می‌شود! پشت روبیکا منافع چه کسانی تامین می‌شود و اصلا چرا روبیکا؟
اما سوال مهم این است که افرادی که در اینستاگرام کسب و کاری راه انداخته اند حاضر هستند به پلتفرم جدید و ایرانی بپیوندند؟

در همین راستا امروز عیسی زارع پور وزیر ارتباطات از ادامه محدودیت‌ها برای دو پلتفرم آمریکایی اینستاگرام و واتساپ خبر داد. به گفته او «پلتفرمی که قواعد جمهوری اسلامی را به رسمیت نمی‌شناسد و نقش محوری هرازگاهی در آشوب‌ها به عهده دارد و موجب ناامنی در کشور می‌شود طبیعتا بستر مناسبی برای سرمایه گذاری در کشور نیست و به هر حال ممکن است تصمیات دیگری هم در موردش گرفته شود.»
روبیکا جایگزین اینستاگرام می‌شود! پشت روبیکا منافع چه کسانی تامین می‌شود و اصلا چرا روبیکا؟
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری آفتاب، تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱، کدخبر: ۷۹۹۹۲۶، aftabnews.
اخبار مرتبط
برچسب ها: روبیکا جایگزین اینستاگرام ، پلتفرم ایرانی جایگزین اینستاگرام ، فیلتر اینستاگرام برای همیشه ، اینستاگرام برای همیشه فیلتر شد؟ ، فیلتر واتساپ ، کسب و کارهای آنلاین در اینستاگرام ، ضرر فیلترینگ به کسب و کارها ، پلتفرم های داخلی جایگزین پلتفرم های خارجی ، حذف اینستاگرام در ایران ، اپلیکیشن روبیکا چه کاربردهایی دارد ، منافع پشت پرده روبیکا ، پشت پرده روبیکا چه کسانی هستند ، مافیای شبکه های مجازی در راه است؟ ، قابلیت های روبیکا با اینستاگرام برابری می کند؟ ، روبیکا توان رقابت با اینستاگرام را دارد؟ ، چرا روبیکا ، منافع چه کسانی در رواج روبیکاست؟ ، اپ ایرانی روبیکا به جای اینستاگرام ، یعنی باید بیایم روبیکا کسب و کار راه بندازیم؟ ، بلاگرهای روبیکایی در راهند ، محدودیت برای پلتفرم اینستاگرام و واتساپ ، محدود کردن پلتفرم های امریکایی ، با امریکا مشکل داریم یا با محصولاتش؟ ، اگر پلتفرم امریکایی بده پس چرا از امریکا سوغاتی میارن؟ ، سوغاتی های هیات ایرانی از امریکا کجا رفت؟ ، شعار مرگ بر امریکا فقط برای مردم ، مسئولان که از امریکا کامیونی سوغات میارن ، امریکا دولتش بده یا کالاهاش؟ ، نقش اینستاگرام در آشوب های داخلی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
0
1
وقتی قانون اساسی به همین سادگی زیر پا گذاشته می شود به چه کسی باید شکایت کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین