پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳
داود محمدی پنجشنبه شب در بیست و یکمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که در سالن باغستان برگزار شد اظهارداشت: با بررسی وضعیت بیکاری کنونی و دهه آینده می توان گفت اگر نتوانیم نیازهای کنونی و آینده را تامین کنیم با چالش های جدی روبروخواهیم شد.

شعار سال: داود محمدی پنجشنبه شب در بیست و یکمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که در سالن باغستان برگزار شد اظهارداشت: با بررسی وضعیت بیکاری کنونی و دهه آینده می توان گفت اگر نتوانیم نیازهای کنونی و آینده را تامین کنیم با چالش های جدی روبروخواهیم شد.

وی افزود: تاکنون با روشهای گوناگون برای رفع بیکاری اقدام شده است اما در برخی برنامه ها در گذشته مانند پرداخت تسهیلات به بنگاههای اقتصادی زودبازده دچار انحراف شدیم و تا ۷۰ درصد تسهیلات در مسیر تعیین شده هزینه نشد.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بسته های حمایتی پیش بینی شده برای رفع بیکاری قابل توجه و بیانگر مداخله دولت در حل مشکلات اشتغال است اما هنوز برخی باور ندارند که اگر اشتغال و رفع بیکاری را جدی نگیریم در آینده با بحرانهای جدی مواجه خواهیم شد.

محمدی اظهارداشت: تمرکز زدایی و دادن اختیارات بیشتر به استانداران و مدیران استانی از راههایی است که میتواند به روند فعالیتها شتاب بخشد که این موضوع باید در مجلس بررسی شود.

*بابایی صالح: مدیران شعار ندهند، عمل کنند

روح الله بابایی صالح نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی هم گفت: همه شعار می دهیم و سخنرانی می کنیم اما در عمل چیزی مشاهده نمی شود.

وی افزود: هنوز برخی مدیران جوابگوی حتی نمایندگان نیستند و بیکاری را جدی نگرفته اند که باید این موضوع با دقت بیشتری مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

بابایی صالح تصریح کرد: در دهه آینده با ۱۵ میلیون جوان بیکار مواجه خواهیم شد که معلوم نیست برای آنها چه خواهیم کرد و اگر امروز برنامه ریزی نکنیم فردا دیر است و نمی توانیم کاری انجام دهیم.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری بازنشر 24، تاریخ انتشار: 5 آذر 1394، کد مطلب: -:www. baznashr24.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
وضعیت بیکاری همین الان هم نگران کننده چه برسه اینده م.ق714
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین