پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۷۱۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
روایت ابراهیم حاتمی‌کیا از دلیل صدای لرزان رهبر انقلاب هنگام وداع با حاج قاسم سلیمانی؛ حاج قاسم مثل شمع می‌سوخت و همه گروه‌های مقاومتی را در یک مسیر جمع می‌کرد. حاج قاسم، بنوعی نخ تسبیح اتصال نیروهای نظام از هر طیف و گرایش سیاسی ، با یکدیگر بود. صدای تک بعدی و گرایش دار نداشت و در صدایش، همه صداها شنیده می شد.

شعار سال: حاج قاسم سلیمانی را نباید صرفا بعنوان و در نقش یک نظامی برون مرزی نگریست. سلیمانی بر اساس نوع ماموریت ها ، در عین نظامی گری، یک دیپلمات بود، یک معبرگشای اقتصادی بود، یک راهبر و مدیر و استراتژیست برای کشور بود که قابلیت های اثرگذاری اثبات شده و خاص در منطقه داشت. 

چرایی لرزش صدای رهبر در زمان نماز بر حاج قاسم سلیمانی

حاج قاسم سلیمانی در  داخل کشور هم انسانی خودساخته ، سیاستمداری حول منافع ملی و ولایت فقیه بود. حاج قاسم به تعبیر حاتمی کیا، بنوعی نقش نخ تسبیح هماهنگ کننده و همگراساز ساز نیروهای نظام را ایفا می کرد. صدای رهبر انقلاب در زمان نماز بر پیکر حاج قاسم لرزید، چون آگاه به واقعیت و جایگاه ویژه حاج قاسم بود. 

تعداد بازدید : 108

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
0
0
حاج قاسم مرد بود مرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
0
0
خداوند روحش را شاد کند ان شاالله
مژگان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
0
0
فقط جات خیلی خالیه حاج قاسم.
نمی دونم چرا وقتی تصویرتون و میبینم اشکام بند نمیاد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین