پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷
رئیس اتحادیه عینک سازان و عینک فروشان تهران از برگزاری هشتمین نمایشگاه علمی و تخصصی اپتیک تهران با عنوان تاپکس خبر داد و گفت: این نمایشگاه با حضور عینک سازان تخصصی و چشم پزشکان وبینائی سنجان آغاز به کار کرد.
شعار سال: حمیدثابت قدم افزود: پیشرفت جوامع امروزی در گرو رشد علمی کشورها است و انتقال یافته‌های علمی، عملی و مبادله اطلاعات کلید فرایندهای علمی ، آموزشی ، پژوهشی و فناوری محسوب می‌شود که اطلاعات خاصه در صنعت اپتیک می‌تواند عامل تعیین کننده در رشد و توسعه و همچنین زمینه ساز خودکفایی کشور در عرصه عینک سازی باشد.

وی اضافه کرد: هشتمین نمایشگاه تخصصی اپتیک تهران فرصتی است برای ارائه پیشرفت‌ها، نوآوری‌ها، اختراعات و ابداعات جدید این صنعت تا بدین وسیله بتوانیم به معرفی و شناسایی تولیدات صنعت سازندگان عینک و فروشندگان عینک بپردازیم.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه سعی شده تا بهترین محصولات و جدیدترین دستاوردهای این صنعت عرضه شود ضمن اینکه دوره‌های آموزشی عینک سازی نیز یه علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود.

ثابت قدم افزود: در این نمایشگاه انواع عینک های طبی و آفتابی ، انواع عدسی و فریم های طبی وآفتابی ، تجهیزات پزشکی و دستگاه‌های تولیدی با برندهای معتبر داخلی و خارجی به نمایش درآمده است.

ثابت قدم تصریح کرد: نمایشگاه صنعت عینک سازی با 80 غرفه از 25 تا 28 آذر ماه در خیابان وصال جنب کانون پرورش فکری کودکان از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر آماده بازدید از علاقه‌مندان است

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از سایت اتاق اصناف ایران، تاریخ انتشار: 25 آذر 1393، کد مطلب: ـ ، http://otaghasnafeiran.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
0
0
بیشتر شبیه فروشگاه بزرگ فروش عینک آفتابی بود تا نمایشگاه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین