پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۷۱۵
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۱
با توجه به افزایش سرمایه صورت پذیرفته، شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد به سطح سرمایه ای 500 میلیارد تومانی رسیده و جایگاه دوم در بین کارگزاری های بورسی از نظر شاخص کفایت سرمایه را از آن خود نموده است. این شرکت در سال های اخیر، رتبه 3-5 بین کارگزاری های بورسی گوناگون را بخود اختصاص داده است.

شعار سال: با افزایش سرمایه ۳۱.۵ درصدی شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد از محل اندوخته و سود انباشته در دهم مهرماه ۱۴۰۱، سرمایه این شرکت کارگزاری از ۳۸۰ میلیارد تومان به ۵۰۰ میلیارد تومان ارتقا یافته و در تاریخ چهارم آبان ماه ۱۴۰۱، مصوبات نزد اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید.با این افزایش سرمایه، کارگزاری بانک پاسارگاد به دومین کارگزاری فعال در بازار سرمایه به لحاظ کفایت سرمایه تبدیل شده است. بر اساس اطلاعات قابل دستیابی در رتبه بندی کارگزاری های کشور، این کارگزاری در سال 1385 تاسیس شده و در حال حاضر دارای 37 شعبه می باشد.

افزایش سرمایه و 500 میلیاردی شدن کارگزاری بانک پاسارگاد

دکتر محمدرضا امامی مدیرعامل کارگزاری بانک پاسارگاد در خصوص برنامه‌های کارگزاری بانک پاسارگاد و خدمات قابل ارایه به مشتریان، بیان داشت که شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد بزودی خدماتی جدیدی نظیر ارایه معاملات الگوریتمی برای سهامداران حقیقی، برداشت‌های لحظه ایی، ارسال پیامک‎‌های اطلاعیه‌های کدال طبق پرتفوی مشتریان، برگزاری دوره‎‌های آموزشی و ... ،به مشتریان خود ارایه می ‏دهد که بخش ‎هایی از آن‌ها به اجرا درآمده و برخی دیگر در دست اقدام است.

افزایش سرمایه ۳۱.۵ درصدی و ۵۰۰ میلیارد تومانی شدن کارگزاری بانک پاسارگاد

امامی از رویدادی جدید در کارگزاری بانک پاسارگاد خبر داد و گفت، بزودی از باشگاه مشتریان رونمایی و خدماتی جذاب به مشتریان ارایه می‎ شود. همچنین طبق تصمیم هیات مدیره کانون کارگزاران بورس و با توجه به لغو مجوز کارگزاری پارس ‎نمودگر، شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد به عنوان کارگزار ناظر مشتریان این کارگزاری، تعیین شده و تمام مشتریان آن می‎ توانند با دریافت کد معاملاتی از کارگزاری بانک پاسارگاد کلیه معاملات را مجدد آغاز کنند.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین