پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۰۲۵
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱
گویا مسخ شده ایم و لال گشته ایم و کسی تمایل به نقد و نظر و مطالبه گری ندارد. طرف با کمال افتخار از تخصیص نیمی از ظرفیت خودروهای فروش یکپارچه به طرح جوانی جمعیت و مادران( بخوانید رفع تکلیف در برابر مصوبه قانونی و خودشیرینی و رفتار پوپولیستی) صحبت می کند. اولویت ها و منافع ملی پشم. پشم کیلویی چند؟ بجای تاسف دچار تهوع شده ایم.

شعارسال: امید قالیباف گفت: طبق قانون، وزارت صمت 50 درصد از خودرو‌های عرضه شده در طرح فروش یکپارچه را به مادران مشمول و 50 درصد را به متقاضیان عادی اختصاص داده است.

نصف خودرو‌های عرضه شده در طرح فروش یکپارچه به مادران اختصاص یافت + احسنت به این حجم بی تدبیری و رانت

وی با بیان اینکه متقاضیان در این طرح به دو صورت (مادران مشمول و افراد عادی) می‌توانند ثبت نام کنند افزود: در این طرح، نوبت دهی هم به دو شکل است یعنی گروه مادرانی که مشمول طرح جوانی جمعیت هستند جدا نوبت دهی می‌شوند و متقاضیان عادی هم جداگانه نوبت دهی خواهند شد.

قالیباف افزود: به طور مثال، اگر ایران خودرو در فروردین سال آینده 60 هزار دستگاه تولید کند, 30 هزار دستگاه در قالب طرح جوانی جمعیت برای مادران مشمول، نوبت دهی می‌شود بنابراین مادران مشمول، سریعتر به خودرو دست پیدا می کنند و 30 هزار خودروی دیگر هم برای افراد عادی نوبت دهی خواهد شد به این ترتیب طرح جوانی جمعیت کاملا در عرضه‌های طرح یکپارچه خودرو رعایت می‌شود.

سخنگوی وزارت صمت اضافه کرد: طبق قانون، خودرو‌های فرسوده در طرح یکپارچه عرضه خودرو سهمیه‌ای ندارند بنابراین در این طرح، برای جایگزینی خودروی فرسوده، سهمیه‌ای وجود ندارد.

پایگاه خبری تحلیلی شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت پرسون، تاریخ انتشار: 21اسفند1401، کدخبر: 466978، purson.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین