پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۸۱۲۸۳
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
بر طبق آمار دریافتی، حدود ۶ میلیون نفر در مرحله دوم ثبت نام یکپارچه قرعه کشی برای خرید خودرو، نام نویسی کردند. علاوه بر گزارشات مربوط به کاهش شدید سرعت، برخی از شهروندان گزارش دادند که در ساعت ۴ و نیم عصر دیروز، سامانه بعضی از کد ملی‌ها را قبول نمی‌کرد و در تماس با پشتیبانی، با عبارت مدت ثبت نام به پایان رسیده مواجه می‌شدند (قبل از ساعت پنج عصر و اتمام مدت). منتظر دریافت توضیحات هستیم. مستندات در پایگاه تحلیلی خبری شعار سال موجود است.
شعار سال: به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیرخم، ثبت‌نام مرحله دوم قرعه‌کشی یکپارچه خودرو از ساعت ۱۷ روز شنبه (۲۵ تیرماه) به مدت سه روز آغاز شد و ساعتی پیش به پایان رسید.

به گفته "امید قالیباف" سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در این دوره در مجموع ۶ میلیون و ۵۷ هزار و ۵۵۵ نفر در طرح‌های مختلف فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش و مشارکت در تولید خودروسازان ثبت‌نام کردند.

وی گفت: در واقع ۵۰ درصد رشد در تعداد متقاضیان نسبت به دور قبل به ثبت رسید، در حالی که در دور نخست متقاضیان یک هفته برای ثبت‌نام مهلت داشتند، اما در این دوره به سه روز محدود شده بود.

در این مرحله حدود ۷۶ هزار و ۷۰۰ خودرو توسط خودروسازان عرضه شد.

نتایج قرعه‌کشی از زمان پایان مدت ثبت نام، حداکثر تا یک هفته اعلام می‌شود و دلیل این زمان، تطبیق اطلاعات و داده‌های ثبت نام‌کنندگان با طرح جوانی جمعیت و کنترل واجد شرایط بودن است.

این قرعه‌کشی با نظارت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان انجام می‌شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از تابناک، تاریخ انتشار:۲۹ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۱۳۰۷۴۰، www.tabnak.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین