پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
بخشدار رودپی جنوبی ساری، زیرآب رفتن باغات و شالیزارها را نتیجه احداث کانال بدون مطالعه میدان فرح آباد به این بخش اعلام کرد....
شعارسال: بخشدار رودپی جنوبی ساری، زیرآب رفتن باغات و شالیزارها را نتیجه احداث کانال بدون مطالعه میدان فرح آباد به این بخش اعلام کرد.

محمد قلی نژاد با اشاره به اینکه آب‌های سرگردان شهر ساری، یکی از مشکلات این بخش بوده و نگرانی را برای کشاورزان و باغداران ایجاد کرده است، گفت: ۱۵ دهیار منطقه در نامه ای اعتراض خود را مبنی بر نحوه نادرست و غیرکارشناسی احداث کانال در میدان فرح آباد و انتقال آب‌های سطحی شهر ساری به این بخش، اعلام کردند.

وی تصریح کرد: زیر آب رفتن باغات و شالیزارها، آلودگی آببندان ها و ... از مشکلاتی است که به دلیل فعالیت بدون مطالعه در احداث این کانال‌ها، گریبانگیر مردم بخش شده است.

بخشدار رودپی جنوبی گفت: برای منبع آب روستای درازمحله یک میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت و اداره آب و فاضلاب، این پروژه را در ۲۲ بهمن امسال به بهره برداری می‌رساند تا مشکل مردم منطقه رفع شود.

بخشدار رودپی جنوبی با اشاره به برگزاری نشست هم اندیشی برای برخورداری از نقطه نظرات نخبگان و ائمه جمعه منطقه گفت: ترافیک منطقه، یکی از مشکلاتی است که خانواده‌ها در بخش رودپی جنوبی با آن مواجه هستند. به همین دلیل نشستی با روسای ۱۲ دانشگاه بخش رودپی جنوبی و مسئولان حراست این دانشگاه‌ها برگزار کردیم تا برای خودروهای دانشجویان، پارکینگ تعبیه شود و در کنار دانشگاه آزاد، زمین ۳ هکتاری برای احداث پارکینگ، تهیه شده است.

قلی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر پیگیری مسائل عمرانی بخش رودپی جنوبی، ادامه داد: حدود هشت روستا در منطقه، مشکلاتی را در حوزه آب دارند و برای منبع آب روستای درازمحله یک میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت و اداره آب و فاضلاب، این پروژه را در ۲۲ بهمن امسال به بهره برداری می‌رساند تا مشکل مردم منطقه رفع شود.

وی با بیان اینکه جاده دریا، پیشانی گردشگری است و به همین دلیل، در محور دریا علاوه بر حجم ترافیک بالا، شاهد تصادفات مرگبار هستیم، خاطرنشان کرد: در آذرماه شش دوربین ثبت سرعت در این منطقه نصب می‌شود که این دوربین‌ها علاوه بر اینکه باعث کنترل و کاهش سرعت خودروها می‌شود، کاهش تصادفات را هم در پی دارد.

بخشدار رودپی جنوبی با اشاره به اینکه مشکل گاز مردم روستای گلنشین را با شرکت گاز مطرح کردیم و قول پیگیری دادند، اظهار داشت: بعضی از جاده‌های فرعی منطقه، نیازمند ایجاد روشنایی هستند و امیدواریم با تعریف اعتبار برای تعریض جاده لاریم به بابلسر و احداث پل، بتوانیم این مشکل را رفع کنیم.

این مسئول با بیان اینکه نشست فراخوان دهیاران در بخش برگزار شد و دهیاران مشکلات روستاها را مطرح کردند، افزود: دسته بندی این مشکلات، باعث تدوین برنامه کوتاه مدت و بلند مدت در بخش شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی بصیرآنلاین، تاریخ انتشار: دوشنبه 1 آذر 1395، کدخبر: 61501، www.basironline.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
چرا باغداران شکایت نمی کنند تا مدیر یا مدیران نالایق قبلی و فعلی مرتبط به کار به اشد مجازات قانونی برسند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین