پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۴۱
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حادثه آتش سوزی شهران نشان داد که نبود کانال مشترک تاسیسات شهری تا چه اندازه می تواند آسیب زا باشد.

شعار سال:

مهدی چمران در جلسه غیر علنی شورای شهر تهران گفت: با توجه به ابعاد و توضیحات ارائه شده از سوی مسئولان شهرداری در رابطه با حادثه شهران، در وهله اول خوشحال هستیم که مدیریت بحران را به سازمان بحران تبدیل کردیم تا در وقوع بحران ها مدیریت بهتری را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: در هنگام وقوع حادثه گمانه زنی های بسیاری شد و نیز شایعه های زیادی که از جمله آن می توان به دیر رسیدن نیروهای آتش نشانی که در یکی از روزنامه های کثیر الانتشار به چاپ رسیده بود اشاره کرد که خوشبختانه با توضیحات شهردار تهران مبنی بر رسیدن نیروها ظرف 2 دقیقه این مهم باید اصلاح شود.

چمران در ادامه با بیان اینکه لزوم احداث کانال شهری باید بیش از پیش جدی گرفته شود گفت : تاسیسات شهری یک ضرورت شهری است ولی متاسفانه در اجرای آن از سوی نهاد های مسئول کوتاهی می شود ولی من از مدیریت شهری میخواهم این مهم را لااقل در بزرگراه های جدید تاسیس ایجاد کنند.

رئیس شورای شهر تهران همچنین با اشاره به اینکه استفاده همزمان از انرژی ها کاری مقرون به صرفه نیبست خاطر نشان کرد: در همه جای دنیا این گونه است که هیچ وقت انرژی ها را در کنار هم استفاده نمی کنند(برق در کنار گاز) حال آنکه ما این کار را در روستاهایمان هم انجام می دهیم و فکر می کنیم کار درستی انجام داده ایم.

وی یاد آور شد: باید جسارت و شجاعت این را داشته باشیم که این رویه را تغییر دهیم البته به شرط آنکه شرایطی فراهم شود تا قیمت برق همطراز گاز ارزان شود تا برای مشترکین مقرون به صرفه باشد.

چمران همچنین افزود: این حادثه به ما یادآوری کرد که نبود مدیریت یکپارچه شهری تا چه اندازه می تواند مخاطره آمیز باشد از اینرو لزوم ایجاد این مهم برای تهران اجتناب ناپذیر است.

رئیس شورای شهر تهران همچنین پیشنهاد داد کمیته ای تشکیل شود تا ضمن بررسی ابعاد این حادثه به صورت تخصصی دستورالعملی در این راستا تهیه کند

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 31 خرداد 95 ، کد مطلب:187893: www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین