پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۶۳۲
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴
یادمان نمی رود که با نادانی و تندخویی ،چگونه گوشی تلفن را روی خبرنگار ما قطع کرد. از همان زمان به این به اصطلاح مدیر گفتیم که با این کار هزینه سنگینی را تا پایان عمر کاریش خواهد پرداخت( ان شاالله که یادشان باشد). گفتیم که برود خدا را شکر کند که مجموعه ، مجموعه بچه مسلمان هاست وگرنه چنان پیامدهایی را تجربه می کرد که شاید برای آیندگان سناریوی سریالی چند ده قسمتی می شد. حال این آقای مدیر معلوم الحال سابق، با یک سری توئیت های جهت دار و وام گیری های خاص، مثلا قصد زنده کردن سیاسی-مدیریتی خودش را گویا دارد؟ این مرده با لگد زدن بیدار نمی شود دکتر عزیز. کل عملکردت برای تاریخ مستند شده. منتظر دریافت و انتشار دفاعیات احتمالی ات هستیم.

شعارسال: کیانوش جهانپور سخنگوی سابق وزارت بهداشت در توئیتر نوشت:

آیا کیانوش جهانپور با توئیت زدن های جهت دار ، قصد زنده کردن سیاسی- مدیریتی خود را دارد؟

رهبر انقلاب در دیدار شعرا: در سال ۹۹ پول واکسن را گرفتند و به بهانه‌های مختلف واکسن را ندادند.

اشاره رهبری به پیش پرداخت برای دریافت ۱۶/۸میلیون دوز واکسن از کوواکس است که علیرغم موانع ایذایی ناشی از تحریم آمریکا، توسط بانک مرکزی با همکاری ۲ بانک ایرانی و۳ بانک اروپایی در اولین روز بعد از تعطیلات ژانویه ۲۰۲۱ به حساب کارگزار سازمان بهداشت جهانی واریز شد.

از ۳/۶ میلیون دوز واکسن وعده داده شده برای محموله نخست آن هم با تاخیر تا پایان بهار ۲۰۲۱ تنها ۲/۲ میلیون دوز واکسن تحویل گردید و سایر محموله‌ها نیز با تاخیر از برنامه وعده داده شده تحویل شد یا اساسا محقق نگردید.

خرید از کواکس هم ربطی به خرید واکسن آمریکایی فایزر نداشت.

آیا کیانوش جهانپور با توئیت زدن های جهت دار ، قصد زنده کردن سیاسی- مدیریتی خود را دارد؟

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت مشرق، تاریخ انتشار: 20فروردین1402، کد خبر: 1479001، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین